طراحی

طراحی بروشور - طراحی بیلبورد

طراحی

طراحی بروشور - طراحی بیلبورد

طراحی بیلبورد - خلاق

طراحی بیلبورد

از ویکیپدیا، دانشنامه آزاد پرش به navigationJump به جستجو برای مجله، طراحی بیلبورد (مجله) را ببینید. برای دیگر کاربردها، (ابهامزدایی) را ببینید. یک نقاشی دیواری طراحی بیلبورد گفت: "قبل از قانون، همه مردم برابرند» توسط یک تعاونی از هنرمندان در امتداد جاده رویکرد به فرودگاه بین المللی موگادیشو این را به محل ثابت (نیز نامیده می شود احتکار در انگلستان و بسیاری از مناطق دیگر جهان) است ساختار بزرگ در فضای باز تبلیغات (هیئت مدیره صدور صورت حساب)، به طور معمول در مناطق پر ترافیک مانند در کنار جاده ها مشغول پیدا شده است.  در حال حاضر تبلیغات بزرگ برای عبور عابران پیاده و رانندگان. به طور معمول نشان شعارهای شوخ و تصاویری متمایز، تابلوهای تبلیغاتی در مناطق بالای بازار تعیین شده بسیار قابل مشاهده است. بزرگترین تابلوهای تبلیغاتی معمولی به اندازه در درجه اول در بزرگراه بزرگ واقع شده، بزرگراه یا جاده ها اصلی، و فرمان با چگالی بالا قرار گرفتن در معرض نور (عمدتا به ترافیک فضایی). این استطاعت بزرگترین دید نه تنها به دلیل اندازه آنها، اما از آنجا که اجازه می دهد خلاقیت "سفارشی" را از طریق پسوند و embellishments. پوستر هستند که فرم رایج دیگر تبلیغات واقع عمدتا در امتداد جاده های اولیه و ثانویه. پوستر یک قالب کوچکتر و عمدتا توسط ساکنان و ترافیک رفت و آمد مشاهده، با برخی از قرار گرفتن در معرض عابر پیاده. محتویات 1 تبلیغاتی هویت 2 تابلوهای تبلیغاتی نقاشی 3 تابلوهای تبلیغاتی دیجیتال 4 تلفن همراه برد 5 تابلوهای تبلیغاتی چند منظوره 6 نوع دیگر از تابلوهای تبلیغاتی 7 قرار دادن تابلوهای تبلیغاتی 7.1 نگرانی بصری و محیطی ایمنی 7.2 جاده مربوط 7.3 قوانین محدود کننده تابلوهای تبلیغاتی 8 کاربردهای 8.1 بزرگراه 8.2 راه آهن 8.3 نام تبلیغ بزرگ تبلیغات 8.4 توتون و تنباکو 8. استفاده از 5 غیر تجاری 9 حکومتداری 10 تاریخچه 11 تابلوهای تبلیغاتی قابل توجه 12 همچنین نگاه کنید به 13 پیوند به بیرون سبک تبلیغات تبلیغات طراحی بیلبورد طراحی شده اند به گرفتن توجه یک فرد و ایجاد یک تاثیر به یاد ماندنی بسیار سریع است، ترک خواننده فکر کردن در مورد تبلیغات پس از آنها گذشته آن را هدایت می شود. آنها باید قابل خواندن در یک زمان بسیار کوتاه چون معمولا به عنوان خوانده شده در حالی که در سرعت های بالا منتقل می شود. بنابراین وجود دارد که معمولا تنها چند کلمه، در چاپ های بزرگ، و یک تصویر طنز آمیز و یا دستگیری در رنگ درخشان. برخی از طرح های نشت خارج از فضای واقعی توسط  به آنها داده، با بخش هایی از چهره های حلق آویز کردن لبه های تابلوی تبلیغاتی یا jutting از در سه بعد. به عنوان مثال در ایالات متحده اطراف نوبه خود از قرن 21 تابلوهای تبلیغاتی شرکت Chick-Fil-A (یک ساندویچ مرغ سریع زنجیره غذایی)، که چهره های سه بعدی گاو در عمل از نقاشی تابلوهای تبلیغاتی با شعارهای ضد گوشت گاو دارای غلط املایی بود مانند "frendz اجازه ندهید که frendz خوردن گوشت گاو." اولین  معطر"، ثبت نام در فضای باز رهبری بوی فلفل سیاه و زغال چوب به پیشنهاد یکی از استیک کبابی، در NC 150 نزدیک Mooresville، کارولینای شمالی توسط زنجیره ای مواد غذایی بلوم ساخته شد. علامت به تصویر کشیده یک مکعب غول پیکر از گوشت گاو که توسط یک چنگال بزرگ است که به زمین گسترش سوراخ شده. بوی بین 7-10 صبح و 4-7 بعد از ظهر از 28 مه 2010 تا ژوئن 18 2010. منتشر شد [1] تابلوهای تبلیغاتی نقاشی این بخش، هیچ منابع استناد نمی کند. لطفا بهبود این بخش کمک کند با اضافه کردن استناد به منابع معتبر. اطلاعات بدون مرجع ممکن است مشکل ایجاد کرده و پاک شوند. (سپتامبر 2012) (بدانید چگونه و چه زمانی این پیام را حذف قالب) تقریبا تمام این تابلوهای تبلیغاتی در استودیو های بزرگ نقاشی شده بودند. تصویر در مجموعه ای از پانل های کاغذ ساخته شده است که بینی شده است. نقاشی خط، انجام شد پس از آن ردیابی با یک چرخ با چنگال که خطوط سوراخ ایجاد شده است. الگوهای سپس "pounced" شد بر روی هیئت مدیره با گچ پر کیسه چنگال، مارک خطوط از چهره و یا اشیاء. با استفاده از رنگ روغن، هنرمندان برس بزرگ استفاده به رنگ تصویر. هنگامی که با استفاده از پانل های هیدرولیک جرثقیل نصب شده است، هنرمندان بر روی های نصب شده بروید و لمس کردن لبه های بین پانل. این بزرگ، تابلوهای تبلیغاتی نقاشی در لس آنجلس به خصوص محبوب شرکتهایی بودند که در آن تاریخی مانند فاستر و Kleiser و اقیانوس آرام تبلیغات در فضای باز در صنعت تحت سلطه است. در نهایت، این تابلوهای تبلیغاتی نقاشی راه به تولید مثل گرافیک داد، اما تابلوهای تبلیغاتی با دست رنگ آمیزی هنوز در برخی از مناطق که در آن تنها یک هیئت مدیره و یا تک دو مورد نیاز است. به "نوار غروب آفتاب" در لس آنجلس یک منطقه که در آن تابلوهای تبلیغاتی با دست رنگ آمیزی هنوز هم می تواند یافت می شود، معمولا برای تبلیغ فیلم آینده و یا آلبوم است. تابلوهای تبلیغاتی دیجیتال دیجیتال با تغییر تصاویر، ایپسیلانتی، MI تابلوی دیجیتال یک تابلوی تبلیغاتی که متفاوت تصاویر و متن ایجاد شده از برنامه های کامپیوتری و نرم افزار را نشان می دهد است. تابلوهای تبلیغاتی دیجیتال را می توان طراحی برای نمایش متن در حال اجرا، نمایش چند صفحه نمایش مختلف از همان شرکت، و حتی ارائه چندین شرکت یک شکاف زمان خاصی در طول روز. متون همواره در حال تغییر اطمینان از حداکثر تاثیر و قرار گرفتن در معرض گسترده ای برای هدف قرار دادن مخاطبان. توانایی برنامه ریزی تبلیغات از راه دور، در ترکیب با انعطاف پذیر برنامه ریزی زمان واقعی، برای کاهش هزینه نگهداری و هزینه های نگهداری سنتی مجاز می باشد. علاوه بر این، تابلوهای تبلیغاتی دیجیتال به طور مستمر یکپارچه سازی با فن آوری های تبلیغات در زمان واقعی برای اندازه گیری مخاطبان و یا خدمت به محتوای پویا. در ژانویه 2015، آه! رسانه ها یک کمپین با پورشه که اتومبیل پورشه ورودی تشخیص داده و یک قطعه پویا از محتوای مربوط به رانندگان پورشه نمایش داده راه اندازی شد. [2] در ماه مه 2014، آبجو با خدا ممنوع بک یک پوستر  که نقش های صوتی را منتشر کرد. جوهر رسانا متصل به سنسور و بلندگو بدان معنی است که هنگام لمس، پوستر شروع به پخش موسیقی. این شرکت آبجو ادعا می شود "برای اولین بار پوستر موسیقی قابل پخش در جهان. با این حال، جمهوری آژانس های Spotify صفحه پوستر تعاملی موسیقی در آوریل 2012. آژانس خلاق، خاکستری لندن همکاری در یک پوستر به طور مشابه تعاملی با استفاده از لمس جوهر حساس در ماه آوریل 2014. منتشر شد. [3] [4] [5] بیلبرد های سیار سیار در ساحل پارک شرق، سنگاپور تبلیغات در فضای باز، مانند یک تابلوی تبلیغاتی تلفن همراه، موثر است زیرا آن را دشوار است به چشم پوشی است. بر اساس یک نظرسنجی ملی بریتانیا، آن را نیز به یاد ماندنی. کاپیتول گروه ارتباطات نشان داد که 81.7٪ از پرسش شوندگان تصاویر آنها را دیدم در نشانه چند تصویر در حال حرکت به یاد می آورد. [نیازمند منبع] این است که در مقایسه با 19٪ نرخ حفظ برای نشانه استاتیک می باشد. بر خلاف یک  معمولی، بیلبرد های سیار می توانند به طور مستقیم به مخاطبان هدف خود را. آنها را می توان در هر کجا قرار داده است ترافیک پا سنگین وجود دارد به دلیل یک رویداد - از جمله مراکز کنوانسیون، ایستگاه های قطار، فرودگاه ها و میادین ورزشی. آنها می توانند مسیرهای تکرار، اطمینان حاصل کرد که پیام یک تبلیغکننده است که نه تنها متوجه است، اما این اطلاعات از طریق تکرار حفظ کرده است. تابلوهای تبلیغاتی چند منظوره  ممکن است چند منظوره. نشانه های تبلیغاتی را می هدف اصلی آن با آنتن های مخابراتی و / یا پشتیبانی روشنایی عمومی در اختیار دارد. معمولا ساختار یک قطب فولاد با لب اتصال در تبلیغات ساختار طراحی بیلبورد بالا نصب شده که می تواند شامل آنتن های مخابراتی. روشنایی، سیم کشی، و هر آنتن در داخل ساختار قرار داده است. انواع دیگر از تابلوهای تبلیغاتی دو طرفه سه طرفه نمونه های آزاد ایستاده مشترک در امتداد بزرگراه آزاد ایستاده دو طرفه به عنوان تابلوهای تبلیغاتی سه طرفه است. انواع دیگر از تابلوهای تبلیغاتی شامل دوچرخهمتصل به پشت یک دوچرخه و یا  های تلفن همراه، یک تریلر تبلیغاتی ویژه به افراشتن آگهی ها بزرگ است. تابلوهای تبلیغاتی مکانیک نمایش سه پیام های مختلف، با سه تبلیغات متصل به یک نوار نقاله داخل . همچنین تابلوهای تبلیغاتی سه بعدی، مانند آنهایی که در Piccadilly سیرک، لندن وجود دارد. از قرار دادن تابلوهای تبلیغاتی برخی از تابلوهای تبلیغاتی برجسته ترین در کنار بزرگراه ها هستند. از عبور رانندگان معمولا کمی توجه خود را به اشغال می کنند، تاثیر بیشتر است. تابلوهای تبلیغاتی اغلب روش اولیه رانندگان پیدا کردن مسکن، غذا و سوخت در بزرگراه آشنا نیستند. حدود 450،000 تابلوهای تبلیغاتی در بزرگراه های آمریکا در سال 1991. [نیازمند منبع] جایی بین 5000 و 15000 در هر سال بنا وجود دارد. تعداد کنونی در 368263، با توجه به OAAA (در فضای باز انجمن تبلیغات از امریکا) قرار داده است. در اروپا تابلوهای تبلیغاتی جزء اصلی و منبع درآمد در مناطق شهری مفاهیم مبلمان خیابان. استفاده جالب از تابلوهای تبلیغاتی منحصر به فرد بزرگراه تبلیغات برمه از اصلاح بین سال های 1925 و 1963، که تا به حال 4- یا 5 بخش پیام ها بر روی نشانه های متعدد، نگه داشتن خواننده قلاب شده توسط نوید یک مساله تکان دهنده اینجاست در پایان بود. این مثال در موزه ملی تاریخ آمریکا در موسسه اسمیتسونیان است: برس تراشیدن شما به زودی خواهید اونا را ببینید در یک قفسه در برخی از موزه برمه از اصلاح ها در میدان تایمز، نیویورک این نوع از چند علامت تبلیغات هیچ می دیگر مشترک، هر چند که آنها منقرض شده است. یکی از نمونه های، تبلیغات برای NCAA، به تصویر می کشد یک بازیکن بسکتبال با هدف یک شات در یک ؛ در یک بعدی، 90 متری (82 متر) دور، سبد است. مثال دیگر های متعدد تبلیغات جاذبه های کنار جاده جنوب مرز نزدیک دیلون، SC، همراه I-95 در بسیاری از کشورهای است. بسیاری از شهرستانها دارای تراکم بالا از تابلوهای تبلیغاتی، به خصوص که در آن است عابر پیاده متراکم ترافیک میدان تایمز در شهر نیویورک وجود دارد یک مثال خوب است. از آنجا که از کمبود فضا در شهرستانها، این تابلوهای تبلیغاتی در دو طرف ساختمان قرار داده شده و گاهی اوقات تابلوهای تبلیغاتی حلق آویز در بالای ساختمان آزاد ایستاده است. ها در دو طرف ساختمان ایجاد فرصت های مختلف سبک، با آثار هنری که دارای ویژگی های از ساختمان را در طراحی، مانند استفاده از پنجره به عنوان چشم، و یا برای نقاشی های دیواری غول پیکر که زینت کل ساختمان. نگرانی بصری و محیطی بسیاری از گروه های مانند منظره امریکا شکایت کرده اند که تابلوهای تبلیغاتی در بزرگراه باعث پاکسازی بیش از حد از درختان و مزاحم چشم انداز اطراف آن، با رنگ های روشن تابلوهای تبلیغاتی، چراغ ها و فونت های بزرگ ساختن آن دشوار برای تمرکز بر روی هر چیز دیگری، آنها را از نوع آلودگی بصری. گروه های دیگر بر این باورند که تابلوهای تبلیغاتی و تبلیغات کمک منفی نسبت به این آب و هوا ذهنی یک فرهنگ با ترویج محصولات به عنوان ارائه احساس کامل بودن، سلامتی و محبوبیت برای ایجاد انگیزه خرید. یک نقطه کانونی برای این احساسات می تواند AdBusters مجله، که اغلب  با انگیزه های سیاسی و دیگر خرابکاری تبلیغات، به نام متراکم فرهنگ نمایشگاه است. این یکی از سه های رقابت در مناطق ساحلی از هومبولت خلیج که پایین توسط یک خرابکاری ناشناخته در سال 2013. قطع شد در سال 2000، پشت بام ها در آتن تا با تابلوهای تبلیغاتی که به سختی قابل دیدن معمار معروف آن بود ضخامت رشد کرده بود. در آماده سازی برای بازیهای المپیک تابستانی 2004، در شهرستان آغاز کرده است بر روی یک پروژه چهار ساله موفق تخریب اکثر تابلوهای تبلیغاتی پشت بام برای زیباسازی شهرستان، غلبه بر مقاومت در برابر از تبلیغ و صاحبان ساختمان. بسیاری از این تابلوهای تبلیغاتی غیر قانونی بود، اما تا آن زمان نادیده گرفته شده بود. در سال 2007، سائو پائولو، برزیل برقرار ممنوعیت زیرا هیچ مقررات عملی از صنعت  وجود دارد. امروز، سائو پائولو کار با شرکت های فضای باز برای بازسازی زیرساخت های فضای باز در راه است که فضای کسب و کار پر جنب و جوش از شهرستان منعکس خواهد شد در حالی که اتخاذ مقررات خوبی برای کنترل رشد. افراد و گروه تابلوهای تبلیغاتی در سراسر جهان تخریب شده است. نگرانی های ایمنی جاده نمایش پانوراما از لس آنجلس به دنبال شمال از ساختمان برق اقیانوس آرام، حدود 1907 ژانویه 1 در ایالات متحده، بسیاری از شهرستانها قوانین منعهای عنوان اوایل به عنوان 1909 (دادگاه عالی کالیفرنیا، وارنی و سبز در مقابل ویلیامز) تصویب اما متمم اول قانون اساسی این مشکل ساخته شده است. قانون سن دیگو توسط پیت ویلسون در سال 1971 دفاع و استناد ایمنی ترافیک و حواس پرتی راننده به عنوان دلیلی برای ممنوعیت طراحی بیلبورد، اما دقت توسط دیوان عالی کشور در سال 1981 لغو شد، در بخشی به دلیل آن ممنوع غیر تجاری و همچنین طراحی بیلبوردهای تبلیغاتی. طراحی بیلبوردها مدت طولانی است که از منحرف رانندگان و باعث حوادث متهم کرد. این ممکن است لزوما درست باشد، به عنوان یک مطالعه که توسط محققان در دانشگاه کارولینای شمالی نشان داد. منتشر شده در ژوئن سال 2001، محققان گزارش کامل در حواس پرتی راننده برای بنیاد AAA ایمنی ترافیکی آماده شده است. این مطالعه گفت: "جستجو ظاهر می شود نشان می دهد که برخی از اقلام مانند رادیوهای CB، تابلوهای تبلیغاتی، و درجه حرارت کنترل هستند حواس او را پرت معنی دار نبود." کارشناسان ایمنی ترافیک ارتباط بین تبلیغات و تصادفات در فضای باز از سال 1950s را مطالعه کرده اند، پیدا کردن هیچ مدرکی معتبر و یا علمی است که تابلوهای تبلیغاتی به تصادفات مرتبط است. با این حال، بسیاری از این مطالعات توسط در فضای باز انجمن تبلیغات از امریکا، که به اتهام تعصب منجر بودجه شد. روش مورد استفاده در مطالعات خاص نیز سوال برانگیز است. وزارت حمل و نقل آمریکا، وزارت امور خارجه از حمل و نقل و اموال / تلفات آمار شرکت های بیمه در تصادفات منجر به مرگ نشان می دهد هیچ همبستگی بین تابلوهای تبلیغاتی و تصادفات رانندگی است. نمونه ای گسترده ای از سازمان های اجرای قانون در سراسر کشور هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد حوادث وسایل نقلیه موتوری توسط تابلوهای تبلیغاتی باعث شد. املاک و تلفات شرکت ها مطالعات دقیق از سوابق حادثه رانندگی انجام داده اند و نتیجه گیری هیچ همبستگی بین تابلوهای تبلیغاتی و تصادفات رانندگی است. با این حال مطالعات بر اساس ارتباط بین حوادث ترافیکی و تابلوهای تبلیغاتی مشکل عدم گزارش دهی روبرو هستند: رانندگان تمایلی به اعتراف مسئولیت یک تصادف است، بنابراین نمی خواهد به بودن در لحظه ای حیاتی پریشان را بپذیرد. حتی با توجه به این محدودیت، برخی از مطالعات نرخ تصادفات بالاتر در مجاورت تبلیغات با استفاده از نشانه های پیام متغیر [6] و یا طراحی بیلبوردهای الکترونیکی پیدا کرده اند. [7] ممکن است که تابلوهای تبلیغاتی در مناطق روستایی کاهش خستگی راننده، که بسیاری بر این باورند کمک به ایمنی بزرگراه ها است. از سوی دیگر، رانندگان ممکن است روی یک طراحی بیلبورد تبلیغاتی که به طور غیر منتظره در یک چشم انداز یکنواخت به نظر می رسد متمرکز، و رانندگی مستقیما به آن (یک پدیده شناخته شده به عنوان "هیپنوتیزم بزرگراه"). [8] نظرسنجی از کاربران جاده نشان می دهد که نور ارائه شده توسط طراحی بیلبوردهای تامین امنیت و دید به بسیاری از رانندگان. اداره فدرال بزرگراه (FHWA) رفت و در رکورد (فدرال ثبت نام، 5 مارس 1999) بیان کرد که آژانس موافق است که  تبلیغاتی مناسب تنظیم انجام ایمنی بزرگراه سازش نیست. در این بیانیه قبل از انتشار از بررسی تحقیقات گزارش FHWA از اثرات بالقوه ایمنی تابلوهای تبلیغاتی الکترونیکی در توجه راننده و انحراف [7] در سال 2001. ساخته شده بود چه سطحی از مقررات لازم برایهای تبلیغاتی در مناطق مختلف مناسب است هنوز هم مورد بحث توسط کارشناسان ایمنی جاده سراسر دنیا. قوانین محدود کننده تابلوهای تبلیغاتی تابلوهای تبلیغاتی در شهرستان پایتخت استرالیا، کانبرا، با توجه به فرمان 1937 که نشانه های غیر مجاز در زمین های مشترک المنافع ممنوع تا حد زیادی وجود ندارد. [9] در سال 2017، منطقه مرکزی استرالیا در نظر گرفته آرامش بخش این قانون اجازه می دهد تبلیغات در فضای باز است. [10] پرس و جو به تابلوهای تبلیغاتی دریافت یک رکورد 166 ارسالی، با تنها 6 پاسخ دهندگان حمایت اجازه می دهد بیشتر تبلیغات در قلمرو. [11] [12] ارسالی دیگر قوانین کنونی حمایت، و یا با اشاره به کاستی ها و نقاط ضعف از قوانین فعلی، از قبیل کمک هزینه از بیلبرد های سیار، تبلیغات بسته بندی اتوبوس و نشانه مبارزات سیاسی [13] [11] [14]، و همچنین عدم اجرای قوانین موجود است. [12] [13 ] در سال 1964، تاثیر منفی بیش از تکثیر علامت در هوستون، تگزاس به وفور مشهود بود، و آن را با انگیزه لیدی برد جانسون به شوهرش خواست برای ایجاد یک قانون است. در همان زمان در صنعت تبلیغات در فضای باز شدن آگاه باشید که علائم بیش از حد، برخی به معنای واقعی کلمه مسدود کردن دیگر، بد برای کسب و کار بود. در سال 1965، قانون دستگاه بزرگراه را به صورت قانون به امضا رسید. تنها عمل به "فدرال کمک اولیه" و "دفاع" بزرگراه ها و تابلوهای تبلیغاتی محدود به مناطق تجاری و صنعتی ایجاد شده توسط ایالت ها و شهرها اعمال می شود. لازم هر ایالت به تنظیم استانداردهای مبتنی بر " طراحی بیلبوردهای تبلیغاتی به عنوان آگهی به عنوان بخشی از سیستم برنامه ریزی کنترل می شود. برای نمایش یک آگهی غیر قانونی است (که بدون اجازه برنامه ریزی) یک جرم جنایی با جریمه تا 2500 £ در هر جرم (در هر پوستر) است. همه از بزرگ بریتانیا تبلیغ در فضای باز مانند CBS در فضای باز، JCDecaux، کانال روشن، تیتان و Primesight خاطر عقیده بسیاری برای این گونه جنایات. [18] [19] در São Paulo، شهرستان از یازده میلیون در برزیل، طراحی بیلبوردها و تبلیغات در وسایل نقلیه ممنوع شده است از ژانویه سال 2007. همچنین ابعاد تبلیغات در جبهه فروشگاه محدود شده است. [20] در بریتیش کلمبیا، یکی از استان های کانادا، تابلوهای تبلیغاتی تا 300M به دور از جاده محدود، دولت همچنین حق به حذف هر گونه طراحی بیلبورد آن را بداند حواس پرتی ناامن [21] حفظ کرده است. در تورنتو، شهرستان از بیش از 2 میلیون در کانادا، مالیات شهرداری در طراحی بیلبوردهای تبلیغاتی در آوریل 2010. بخشی از مالیات برنامه های هنری صندوق در شهرستان کمک خواهد کرد به اجرا گذاشته شد. [22] کاربردهای بزرگراه یک قاب طراحی بیلبورد در سویندون، انگلستان بسیاری از نشانه های تبلیغات رستوران ها و مغازه های محلی در مایل آینده، و به رسم کسب و کار در شهرهای کوچک بسیار مهم هستند. یکی از نمونه های دیوار مواد مخدر، که در سال 1936 طراحی بیلبوردهای تبلیغاتی "آب یخ رایگان" ساخته است. شهر دیوار، داکوتای جنوبی، در اصل در اطراف بسیاری از هزاران نفر از مشتریان در هر روز آن تابلوهای تبلیغاتی به ارمغان آورد در (20000 در سال 1981) ساخته شده است. برخی از نشانه های در فواصل بزرگ، با شعارهایی مانند قرار داده شد "تنها 827 مایل به دیوار مواد مخدر، با آب یخ رایگان برای." در برخی از مناطق علائم بسیار متراکم است که تقریبا بلافاصله پس از گذشته است. این وضعیت بعد از قانون بزرگراه دستگاه تصویب شد تغییر؛ گسترش طراحی بیلبوردهای تبلیغاتی دیوار دارو گاهی اوقات به عنوان یکی از دلایل این لایحه تصویب شد، اشاره کرد. پس از تصویب این قانون، دیگر کشورهای (مانند اورگان [23]) در تلاش بزرگراه زیباسازی آغاز کرده است. ATB آگهی مالی، تبلیغات ادمونتون راه آهن طراحی بیلبورد در ایستگاه زیرزمینی، به ویژه، شاید جایی که آنها پیدا کردن یک درجه بیشتر از مقبولیت و ممکن است در حفظ فضای شسته و رفته، پر جنب و جوش و امن اگر بیش از حد منحرف نمی کمک کند. ایستگاه موزه، سیدنی نصب شده است 1940s به پانل طراحی بیلبورد همراه سیستم عامل است که در همراهی با فهرست میراث آن دوباره بازسازی شد. نام تبلیغ بزرگ طراحی بیلبوردها نیز برای تبلیغ مارک های ملی یا جهانی، به ویژه در مناطق شهری افزایش جمعیت استفاده می شود. با توجه به فضای باز انجمن تبلیغات از امریکا، تبلیغ برتر طراحی بیلبورد در ایالات متحده در سال 2017 شد مک دونالد، اپل و GEICO. [24] تعداد زیادی از شرکت های تلفن بی سیم، شرکت فیلم، سازندگان خودرو و بانک ها و همچنین بالا در این فهرست هستند. تبلیغات دخانیات ایمیل کیف انبار تبلیغات: یک بیت از آمریکا در جنوب اوهایو است. ایمیل کیف انبارهای به صورت رایگان و نقاشی شده است. قبل از سال 1999، تابلوهای تبلیغاتی یک محل عمده از تبلیغات سیگار بود. 10 درصد از تابلوهای تبلیغاتی میشیگان تبلیغات الکل و تنباکو، با توجه به مطبوعات آزاد دیترویت. [25] این امر به ویژه در کشورهایی که تبلیغات دخانیات در رسانه های دیگر مجاز نیست درست است. به عنوان مثال، در ایالات متحده، تبلیغات دخانیات در رادیو و تلویزیون در سال 1971 ممنوع شد، ترک تابلوهای تبلیغاتی و مجلات به عنوان برخی از آخرین مکان دخانیات می تواند آگهی. طراحی بیلبوردها اخبار در امریکا که ساخته شده، در حل و فصل دخانیات از سال 1999، تمام تابلوهای تبلیغاتی سیگار با پیام ضد سیگار کشیدن جایگزین شد. [نیازمند منبع] در یک تقلید مسخره امیز از مارلبورو مرد، برخی از تابلوهای تبلیغاتی کاوبوی به تصویر کشیده سوار بر مزارع با شعار "باب، من ریه من دست ندهید." به احتمال زیاد بهترین و شناخته شده از تخته تبلیغات دخانیات کسانی که برای "ایمیل کیف" جویدن تنباکو در ایالات متحده در طول نیمه اول قرن 20 (تصویر سمت چپ) بود. شرکت توافق کردند که رنگ دو یا سه طرف انبار یک کشاورز هر رنگ او را انتخاب در ازای نقاشی تبلیغات خود را بر روی یک یا دو طرف از ساختار رو به جاده. این شرکت تا به مدت طولانی از این شکل از تبلیغات رها شده، و هیچ یک از این تبلیغات در سال های بسیاری نقاشی شده است، اما برخی از باقی مانده قابل مشاهده در بزرگراه روستایی است. استفاده غیر تجاری تبلیغات غیر تجاری است در سراسر جهان توسط دولت ها و سازمان های غیر انتفاعی برای به دست آوردن کمک های مالی، پشتیبانی داوطلب و یا تغییر رفتار مصرف کننده استفاده می شود. [26] داکوتای شمالی، ماه مه 2004. همه تابلوهای تبلیغاتی برای تبلیغات محصولات و خدمات غیر انتفاعی گروه ها و سازمان های دولتی استفاده از آنها برای برقراری ارتباط با مردم استفاده می شود. در سال 1999 یک فرد ناشناس ایجاد خدا مبارزه طراحی بیلبورد سخنرانی در فلوریدا "به مردم فکر کردن در مورد خدا"، با اظهارات شوخ امضا شده توسط خدا. "آیا من می آیند وجود دارد"، "ما نیاز به صحبت" و "کودکان که من آنها را دوست بگویید" بخش هایی از مبارزات انتخاباتی، که توسط فضای باز انجمن تبلیغات از امریکا انتخاب شد و تا امروز ادامه در طراحی بیلبوردهای تبلیغاتی در سراسر کشور. جنوبی المپیا، واشنگتن متعلق به بخش خصوصی طراحی بیلبورد عمو سام است. این ویژگی محافظه کار، گاهی اوقات پیام های التهابی، به طور منظم تغییر کرده است. چهالیس کشاورز آل همیلتون اول هیئت مدیره در دوره جانسون، زمانی که دولت در تلاش بود تا او طراحی بیلبوردهای خود را حذف کنید در امتداد بزرگراه بین ایالتی 5. او نشانه بنا بود پس از او یک نبرد قانونی برای جلوگیری از ساخت آزادراه در سراسر زمین را از دست داد آغاز شده است. تلاش قانونی و غیر قانونی متعدد به حذف طراحی بیلبورد عمو سام شکست خورده اند، و در حال حاضر در مکان سوم آن است. [27] یک پیام، حمله به یک کالج هنرهای لیبرال این نزدیکی هست،، عکس گرفته شده ساخته شده را به یک کارت پستال و در کالج کتابفروشی فروش می رسد. حکومت ترافیک حسابرسی دفتر رسانه اندازه گیری شرکت (TAB) در سال 1933 به عنوان یک سازمان غیر انتفاعی است که ماموریت تاریخی این بوده است به ممیزی گردش خارج از خانه رسانه در ایالات متحده تاسیس شد. نقش TAB گسترش یافته سرب و / یا سایر پشتیبانی عمده از طرح های تحقیقاتی صنعت خانه. توسط هیئت مدیره سه جانبه متشکل از تبلیغ کنندگان، سازمان ها و شرکت های رسانه ای، برگه به ​​عنوان حسابرس مستقل برای گردش ترافیک با توجه به رهنمودهای ارائه شده توسط هیئت مدیره عمل می کند. به طور مشابه، در کانادا، در فضای باز اندازه گیری دفتر کانادا (شانه) در سال 1965 به عنوان یک سازمان غیر انتفاعی به طور مستقل توسط نمایندگان متشکل از تبلیغ کنندگان، آژانس های تبلیغاتی و اعضای کانادا صنعت تبلیغات خارج از خانه عمل تشکیل شد. شانه است با تایید گردش ترافیک به نفع صنعت و کاربران آن عنوان شده است.

طراحی بیلبورد - استاندارد


چگونه به تجزیه و تحلیل علمی ب

طراحی بیلبورد

خود را طراحی #Design هر روز از زندگی ما دهها یا حتی صدها تابلوهای تبلیغاتی را مشاهده کنید. یکی از اولین اشکال از تبلیغات جمعی در امریکا، صرف تبلیغات بطراحی بیلبورد همچنان به رشد در سطح 5٪ (برای یک صنعت قدیمی 150 سال بد نیست) به 8B $ در سال. و در حالی که تبلیغات امروز توسط پیکسل تحت سلطه، حس کنجکاوی ما تابلوهای تبلیغاتی ما را برای دیدن آنچه که ممکن است رخ دهد اگر دقت پشت بازاریابی دیجیتال به جهان فیزیکی تابلوهای تبلیغاتی استفاده شد. به همان اندازه مهم بیایید آن روبرو هستند، آنلاین تبلیغات آسان به خرید، آسان برای تست، و آسان به تکرار. هر کس می خواهد معاملات قرارداد آزاد و گزینه ای برای تست A / B هر ترکیبی از کپی و طراحی. تبلیغات دیجیتال ما خراب کرده اند، بنابراین ما تا در کانال های دیگر به همان اندازه موثر تبلیغات داده ام. بطراحی بیلبوردهای تبلیغاتی، یک بار پلت فرم تبلیغاتی برتر در امریکا، هر کمتر موثر است. در واقع، 71 درصد از رانندگان گزارش کرده اند که بطراحی بیلبوردهای مستقیم تصمیم گیری خرید آنها اثر بگذارد. و روش علمی همان تحقیق، تست، و تکرار را می توان با تابلوهای تبلیغاتی انجام می شود. در حالی که تابلوهای تبلیغاتی ممکن است مانند یک رسانه کهنه به نظر می رسد، محدودیت های خود را در واقع شما را مجبور به دست و پنجه نرم کردن و تفکر عمیق در مورد پیام شما در حال ارائه. برای ارسال یک پیام که به میله، شما باید به یک خیلی بیشتر مراقب باشید، رویکرد علمی، ضربه زدن به روانشناسی مصرف کننده و nailing پایین صدای نام تجاری خود را است. در نتیجه نمی خواهد فقط برای یک بطراحی بیلبورد قاتل را، اما بریزد پایین را تحت تاثیر قرار همه جنبه های تبلیغاتی خود را. در اینجا چگونه به گرفتن یک رویکرد علمی به طراحی بطراحی بیلبورد خود را برای یک اثر ماندگار. پیام خود را به یاد ماندنی از آنجا اتومبیل درایو گذشته تابلوهای تبلیغاتی در سرعت سریع، شما باید تنها 6 ثانیه به چیزی می گویند به یاد ماندنی. طراحی شکاف بالا و نام تجاری جاذب که با تبلیغات آنلاین کار می کنند به اندازه کافی به مرتب کردن بر اساس تصور که لازم باشد یک بطراحی بیلبورد پایدار نیست. افرادی که با عبور به یاد داشته باشید پیام خود را در روز بعد، و یا حتی هفته، برای شما به آنها کسب درآمد به عنوان یک مشتری است. نگاهی به رویکرد سیستماتیک برای محدود کردن جفت مناسب از رنگ، طراحی، و کپی که یک پیام منسجم که به میله، میله و به سرعت ارائه خواهد شد. برای شروع، شما نیاز به قرعه کشی از روانشناسی به درک آنچه طراحی میشود، واکنش های که مصرف کنندگان به نام تجاری خود را منجر خواهد شد را آغاز کند. شما نیاز به بیرون کشیدن احساسات و انجمنهای راست است که محصول خود را به ذهن در زمان بعد به ارمغان بیاورد. کپی که هوشمند، رانندگان باهوش نیست، تنها یک پنجره کوچک از زمان به رمزگشایی پیام خود، و آن زمان به اندازه کافی برای نه تنها "باهوش است." مطالعات نشان داده اند که تابلوهای تبلیغاتی هوشمندانه با پیام ضمنی در واقع تعداد تصادفات ماشین است که به عنوان یک نتیجه اتفاق می افتد را افزایش دهد. شما می خواهید مردم به توجه و به یاد داشته باشید پیام خود را، نه از از جاده منحرف شده است. این بدان معناست که اجتناب از باهوش، و هوشمند است. کپی هوشمندانه معنی: چکیده زبان (به عنوان مثال، استعاره، اشارات). نه هر کس در خواهد گرفتن، و کسانی که کمتر احتمال دارد به یاد داشته باشید کلمات انتزاعی از کلمات بتن می باشد. به عنوان مثال، کلمه بتن "عبور" در زمینه مذهبی به یاد ماندنی بیش از کلمه انتزاعی "ایمان" است، زیرا به گفته روانشناسان، کلمات بتن "ویژگی های بر اساس معنا بیشتر در ارتباط با آنها از کلمات انتزاعی." اطلاعات و آمار تنهایی . آمار بسیار خوبی برای تحت تاثیر قرار دادن کسی در نقطه ای هستند، اما آنها به یاد ماندنی نیست. آی تی' بازدید کنندگان داستان یا این شرایط در که چوب ایده. هنگامی که قهرمان جهان حافظه کلمنس مایر 1040 رقم در نیم ساعت حفظ، روش خود را به چیزی برای انجام با الگوهای شماره بود. در عوض، او یک داستان که در آن او از طریق یک قصر با شماره های مختلف در هر اتاق راه می رفت تصور می کرد. خطوط برچسب بدون اتصال به آشکار به محصول می باشد. همانطور که مایکل بلومبرگ می گوید، تبلیغات مدرن "بیش از حد باهوش به نصف." آنها خیلی در ظاهری هوشمند است که آنها را فراموش کرده برای خدمت به هدف به اصلی خود به فروش محصول تمرکز خوبی داریم. در اینجا یک مثال از های Rapala است. بر اساس این تبلیغات punny، معلوم نیست اگر آنها به فروش لباس در فضای باز، لوازم ماهیگیری، و یا فقط طعمه. بطراحی بیلبورد با جناس ماهی، "باس دوستان برای همیشه لطفا برای" تعیین یک مشکل ناشناخته. روز مصرف کنندگان با نارضایتی کم است که به صورت عادی قبول پر شده است. آنها را با اشاره محصول خود را به عنوان یک راه حل قرار دهد. نمایش نتیجه. در صورت امکان، تبلیغات اثر محصول خود را، بنابراین نتایج می تواند برای خود صحبت می کنند. این هوشمند و روشن و بسته پانچ. نگاهی به چگونگی شرکت سفید کننده، آریل، این مشکل را با یک تابلوی تبلیغاتی که به نظر می رسد مثل یک ورق حلق آویز تمام سفید. بطراحی بیلبورد با طراحی بر روی آن، فقط یک شوک آرم و ترس برای یک اثر ماندگار یک تحقیق در دانشگاه بوستون دریافته اند که تابو کلمات مانند لعنت کلمات-خیلی بیشتر احتمال دارد از کلمات بی طرف تر به یاد می شود. شرکت کنندگان خواسته شد در یک لیست از 36 کلمات نگاه کنید، حفظ عنوان بسیاری که ممکن است، و پس از آن در جاهای خالی را پر برای جملات با کلمات گم شده است. فراخوان برای کلمات تابو 39٪ بیشتر بود. محققان نتایج را به انگیختگی عاطفی که زبان توهین آمیز باعث نسبت داد. کلمات تابو شعله ور آمیگدال - بخشی از مغز که مسئول احساسات که قسمت های مجاور از مغز، هیپوکامپ، مسئول حافظه تاثیر می گذارد. به همین دلیل شما به یاد داشته باشید که در آن شما در یک رویداد آسیب زا ایستاده بودند، اما هیچ چیز را در مورد هفته قبل یا بعد از به یاد داشته باشید نیست. طرح از مغز این بدان معنی نیست که شما باید برای بار بطراحی بیلبورد خود را با کلمات و کنایههای لعنت. اما به این معنی که شما می توانید از اصول مشابه در خود را کپی توسل به احساسات مخاطب اعمال می شود. شوک آنها را با تصاویر شگفت آور، فریفتن آنها با پتانسیل برای یک زندگی آنها لازم نیست، و یا حرکت آنها را با حرکت نزولی از تجربه هرگز محصول خود را. تبلیغات بطراحی بیلبورد فتوشاپ مترو. رنگ کنتراست داشتن از نوع راست کنتراست رنگ روی یک بطراحی بیلبورد تبلیغاتی ثابت شده است به منظور بهبود فراخوان توسط 38٪. روانشناس شناختی جاناتان Flombaum نشان داد که انسان به سختی به یاد رنگ خاص از رنگ. اگرچه ما می توانیم میلیون ها سایه های مختلف از رنگ های تشخیص زمانی که ما به آنها نگاه، مغز ما می توانید تنها شش رنگ های اولیه را ذخیره کنید. بنابراین اگر رنگ روی یک بطراحی بیلبورد تبلیغاتی بیش از حد مشابه، مغز ما آنها را با هم توده خواهد شد و آن برای ما غیر ممکن به حفظ حافظه بصری از آگهی است. دادهنمایی در مورد اینکه چرا آن را سخت به یاد داشته باشید رنگ سیاه و سفید در سیاه و سفید با رنگ زرد در سفید زرد در سفید سیاه و سفید در آبی سیاه بر سفید سفید در سفید آبی سبز سبز در سفید قرمز بر روی زمینه سفید سفید در قرمز DuckDuckGo به بطراحی بیلبورد DuckDuckGo به ساده بنر خود نگه داشته است و به نقطه . شعار جذاب خود را در سیاه و سفید روشن بر روی زمینه سفید قابل خواندن از هر فاصله است و احتمال است که یک بیننده با نام تجاری به یاد داشته باشید را افزایش می دهد. همه بهترین طراحی و کپی هوشمندانه هرگز زمین خواهد شد اگر یک مصرف کننده نمی تواند حتی نام تجاری خود بخوانید. اطمینان حاصل کنید که رهگذران یک نام است که با آنها می توانید پیام خود را مرتبط. آزمون فرضیه خود را بر روی مردم واقعی یک ضرب المثل در تبلیغات است که نیمی از هر دلار آگهی به هدر می رود، شما فقط نمی دانم که نیمی وجود دارد. حقیقت این است که unsexy، حتی با تمام تحقیقات در جهان، آن را هرگز آشکار است که طراحی و کپی برای نام تجاری خاص خود را با بهترین کار خواهد کرد. تنها راه برای مطمئن شوید این است که آزمون فرضیه خود را با انجام یک آزمایش کنترل می شود. صداقت پاسخ دهندگان: صرف نظر از چه روش شما را، چند چیز به نظر قبل از آغاز وجود دارد. همانطور که با هر گروه از مردم، شما همیشه می خواهید این خطر را که برخی از شرکت کنندگان دروغ، چه به دلیل محیط اجتماعی یا عدم آگاهی شخصی و یا به دلایل دیگر اجرا کنید. اجتناب از این مشکل را با پاسخ های محرمانه، و تنظیم یک محدودیت زمانی برای شرکت کنندگان طولانی پاسخ دهند. امکان تعصب. ترین آزمایش های روانشناسی با استفاده از آمار آمریکا برای به دست آوردن یک بازنمایی صحیح از عموم مردم است. تست یک تبلیغ بطراحی بیلبوردی آسان تر از آن است، چرا که شما تنها هدف قرار دادن یک بخش از جمعیت است. استفاده از داده ها از کاربران موجود برای ایجاد یک هدف جمعیتی یا نمونه. وجود خواهد داشت یک حاشیه خطا. اگر نتایج خود را کمی طرفدار یک گزینه را بر دیگری، آن را به اندازه کافی مهم آماری برای هدایت تصمیم گیری خود را است. انجام چند آزمایش برای تعیین اینکه آیا شماره های خود را نشان می دهد اطلاعات مفید واقعی، و یا اگر اطلاعات خود را در نتیجه شانس است. در اینجا چند راه برای شبیه سازی یک آزمایش علمی برای تست طراحی برای بطراحی بیلبورد شما هستند. اجرای یک گروه تمرکز شما همیشه می توانید در اطراف ارسال نظر سنجی برای تست طراحی خود را قبل از قرار دادن آن، اما ایجاد یک گروه تمرکز شما کمک خواهد کرد کشف کردن که چرا پیام بطراحی بیلبورد شما است و یا موثر نیست. شرکت کنندگان می تواند به شما نه فقط این که آیا آگهی خود را به یاد ماندنی است بگویم، اما آنچه واقعا میله به آنها و چگونه آن را می سازد آنها را درک نام تجاری خود را به طور کلی. شرکت کنندگان از جمعیتی هدف خود را انتخاب کنید. بسیاری از مردم تصور میکنند که تابلوهای تبلیغاتی باید راه تبلیغات آنلاین انجام هدف قرار دادن نیست، از یک بطراحی بیلبورد خواهد شد همه نوع مردم مشاهده شده است. اما هدف قرار دادن برای بازاریابی به مشتری حق بسیار مهم است. یک کمپین خاص به برخی از مردم صحبت می کنند؛ یک کمپین گسترده ای را به هیچ کس صحبت خواهد کرد. شبیه سازی تجربه از عبور از یک بطراحی بیلبورد. بهترین راه برای انجام این کار است با فلش چند تا تبلیغ برای حدود 6 ثانیه و سپس پرسیدن سوال در مورد چه میله های. مطلع خاص با پرسش های شما. سوالات خاص تر خود هستند، بهتر درک کنی که چرا یک آگهی موفق است یا نه. آیا فقط بخواهید که تبلیغ شرکت کنندگان به یاد داشته باشید. در مورد نام تجاری خاص و تصاویر. همچنین، یک حس از آنچه ایده ها و خاطرات تا آگهی باعث شده است. اگر شما نمی خواهید به از طریق مشکل انجام این نوع آزمایش در خانه رفتن، در نظر برون سپاری به یک شرکت مانند Survata. آنها می توانند با هم یک گروه متمرکز بر اساس معیارهای مشخص خود را به آزمون تصاویری و کپی خود را قرار داده است. تمرین با تبلیغات آنلاین تبلیغات آنلاین یک راه عالی و مقرون به صرفه برای بررسی اینکه آیا خلاق خود را می توانید با توجه به جذب هستند. با تشکر از ظهور بنر کوری، شما می دانید که اگر مردم به تبلیغات آنلاین خود را پاسخ می دهند، و سپس آنها را قطعا به خوبی به تابلوهای تبلیغاتی خود را. تبلیغات بنر در وب سایت های: در اینجا چند مکان که در آن شما می توانید کپی بطراحی بیلبورد خود را تست می باشد. این یک راه عالی برای مطمئن شوید که شما در حال آزمایش جمعیتی است. شما می توانید یک سایت است که برآورده سازد به مخاطبان همان شما انتخاب کنید و نمایش چند بار تکرار بطراحی بیلبورد خود را به عنوان یک آزمون. تبلیغات فیس بوک. تبلیغات فیس بوک هستند که دست کم گران است، اما آنها به دلیل طبیعت الگوریتم شبکه های اجتماعی روی حیله و تزویر است. AdEspresso یک ابزار محبوب است که شما را از طریق راه اندازی حرکت خواهد کرد و به شما کمک کند A / B تست آگهی خود را در مقابل حق مردم است. در اینجا معیارهای شما باید آزمایش به یاد بگیرند که آیا پیام بطراحی بیلبورد تاثیرگذار شما ایجاد کرده اید عبارتند از: نرخ کلیک کنید از طریق (CTR) به شما خواهد گفت که آیا کاربران واکنش نشان می دهند به تبلیغ خود را با فوریت. تبدیل و خرید به شما خواهد گفت که آیا محصول خود را به درستی توسط آگهی نشان داده شد. بازدیدکننده داشته است تاخیر به وب سایت خود را، که می تواند از طریق نقشه برداری بازدید کنندگان سایت اندازه گیری، به شما خواهد گفت که آیا پیام خود را برگ ماندنی. شیوه های زمان آزمایش از تبلیغات بزرگ بطراحی بیلبورد همانطور که با هر رسانه خلاق، یک قرن و نیم از تست و آزمایش برخی از قوانین سخت و سریع برای ساخت تبلیغات تاثیرگذار به همراه داشت. غفلت به دنبال این می تواند شما را مانند یک تازه کار نگاه و غرق استراتژی خود را، مهم نیست که چقدر تحقیق و کپی تست شما را در خود انجام داده ام. در اینجا قوانین زمان آزمایش برای کنار هم قرار دادن تبلیغات بزرگ بطراحی بیلبورد عبارتند از: کپی زیر 10 کلمات نگه دارید. رانندگان باید تنها چند ثانیه به نگاه از جاده، و آنها باید قادر به بلافاصله پیام خود را درک (بدون کند کردن و یا گرفتن در یک تصادف) باشد. اجتناب از متن بلوک بزرگ. این به نظر می رسد ارزان و منسوخ شده است. بینندگان خواهد شد از وکیل طلاق یادآوری و "ما خرید طلا" تبلیغات از 90s در. چوب به یک تصویر. مطالعات نشان داده اند که تابلوهای تبلیغاتی موفق ترین زمانی که آنها تنها یک نقطه کانونی بصری هستند. اگر شما بیش از حد بسیاری از تصاویر، مصرف کنندگان نمی خواهد می دانم که به کجا نگاه برای گرفتن جان کلام پیام خود را. حفظ انسجام. محرک های بصری یکی از بهترین راه را به دنبال حافظه می باشد. این بدان معناست که آن را فقط پیام با نام تجاری خود را که نیاز به ماندن سازگار چندان می کند بسته بندی آن است. اطمینان حاصل کنید که بطراحی بیلبورد خود را خلاق شبیه به بقیه بازاریابی خود را (طراحی وب سایت، تبلیغات اینترنت، آرم، و غیره) است. برای که، بسیاری از شرکت های بزرگ ایجاد راهنماهای نام تجاری. هنوز CTAs بیش از اندازه. درخواست بینندگان به تماس، ایمیل، و یا بازدید از وب سایت خود را نه تنها تحمیل خستگی تصمیم، بلکه باعث کاهش احتمال که آنها دیگر اطلاعات حیاتی ادامه مطلب. چوب به یک، در صورت وجود، پاسخ به عمل. آیفون 6 لاک پشت بطراحی بیلبورد در نظر داشته باشید، و شما مطمئن شوید که برای جلوگیری از اشتباهات تازه کار که آن را به بطراحی بیلبورد شما می آید. حقایق این وسوسه انگیز به امن و چوب به تبلیغات آنلاین است که شما می توانید تغییر یا لغو در هر لحظه. اما تبلیغات آنلاین در خدمت یک هدف متفاوت از تابلوهای تبلیغاتی-آنها به وب سایت خود را ارسال ترافیک. بطراحی بیلبوردهای تبلیغاتی، از سوی دیگر، بزرگ دسترس با نام تجاری شما و طرح برداشت پایدار از کل شرکت خود را. هر چند که سخت تر است برای قرار دادن یک عدد در، آن را فقط به عنوان اگر نه بیشتر، مهم است. در مرحله بعد، این مهم است که تصمیم گیری در منابع درست برای طراحی بطراحی بیلبورد برای شما. دانلود طراحی کتاب چشم انداز، و کاربرگ همراه آن اینجا را کلیک کنید.

طراحی بیلبورد - درجه یک


زندگی

طراحی بیلبورد

 در شیکاگو و برخورد با ترافیک شیکاگو، من مقدار زیادی از زمان برای مطالعه تابلوهای تبلیغاتی بود. فراوانی. این نتیجه گیری من به آمده است: اکثر تابلوهای تبلیغاتی بدبو، حتی آنهایی که ایجاد شده توسط شرکت های جهانی با منابع بازاریابی برای این کار حق. مسائل مربوط به طراحی بطراحی بیلبورد که محصول تا بارها و بارها عبارتند از: فونت خواندن - خوانا در یک ایستگاه مرده، چه رسد به پرواز کردن در بزرگراه 70 مایل در ساعت. کنتراست رنگ وحشتناک - ساخت پیام حتی سخت تر برای جذب. نام تجاری میکروسکوپی - تصاویر زیبا، اما آنچه نام شرکت؟ پیام مرموز - تصاویر زیبا، اما آنچه من در به دنبال؟ اطلاعات بیش از حد - فقط به خاطر سرعت بیشتر رانندگان معنا نیست که آنها سرعت خوانندگان می باشد. اگر می خواهید بطراحی بیلبورد خود را به انجام چیزی - گسترش آگاهی نام تجاری، تولید پرس و جو، را در ترافیک پا جدید، و غیره - بهترین شیوه های زیر برای طراحی بطراحی بیلبورد شما را در جاده ها به موفقیت تنظیم شده است. منابع مفید برای بطراحی بیلبورد طراحی برای کمک به پروژه طراحی بطراحی بیلبورد شما، من با هم این لیست از منابع که به نظر می رسد به خصوص مفید است. چگونه برای نوشتن یک بطراحی بیلبورد (و یا، copywriting است در 70 مایل) است. این مقاله مفصل است 10 ساله است، اما 90 درصد از تابلوهای تبلیغاتی هنوز هم 90 درصد از مشاوره نویسنده را نادیده گرفت. 9 نکته هنگام طراحی یک بطراحی بیلبورد. در اینجا خوب است، سطح بالا روکش از طراحی بهترین شیوه بطراحی بیلبورد است. وجود ندارد که بسیاری از چیزهایی که به یاد داشته باشید، اما این مهم است به یاد داشته باشید همه آنها. خوب در مقابل بد طراحی در فضای باز. این مقاله دارای عکس های آموزنده که نشان از راهنمایی طراحی بطراحی بیلبورد آن را پوشش می دهد. تصاویر را نقاط خوبی است. بطراحی بیلبورد نکات طراحی. این مقاله بر رنگ و کنتراست - مسائل مربوط به کلید! فونت و بطراحی بیلبورد طراحی. در اینجا یک، راهنمای عملی ساده برای انتخاب فونت بطراحی بیلبورد، با چند توصیه های خاص بسیار عالی است. اثر اندازه فونت در خوانایی است. چقدر باید فونت بطراحی بیلبورد شما باشد اگر شما آن را می خواهم خوانا در 360 پا؟ 480 پا؟ مطمئن نیستم؟ خواندن این مقاله، و شما خواهد بود! 9 بطراحی بیلبورد طراحی نتواند. من شامل این به دلیل آن است عکس بسیار آموزنده، بلکه به دلیل آن را رفو خنده دار. امیدوارم این منابع خواهد طراحی بطراحی بیلبورد خود را در دنده بالا قرار داده است. من شامل این به دلیل آن است عکس بسیار آموزنده، بلکه به دلیل آن را رفو خنده دار. امیدوارم این منابع خواهد طراحی بطراحی بیلبورد خود را در دنده بالا قرار داده است. من شامل این به دلیل آن است عکس بسیار آموزنده، بلکه به دلیل آن را رفو خنده دار. امیدوارم این منابع خواهد طراحی بطراحی بیلبورد خود را در دنده بالا قرار داده است.

طراحی بیلبورد - اقتصادی


چگونه طراحی ب

طراحی بیلبورد

 توسط Zachary Fenell - به روز شده 2017 سپتامبر 26 تبلیغات در بازاریابی کسب و کار خود را به دلیل آن است که یک راه بسیار خوبی برای شما برای رسیدن به مشتریان بالقوه است مهم است. تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات مجله، و رویداد حمایت استراتژی های بازاریابی جامد هستند. یکی دیگر از استراتژی بازاریابی جامد، اگر چه اغلب نادیده گرفته است، ایجاد تابلوهای تبلیغاتی. طراحی بطراحی بیلبورد می تواند یک کار طاقت فرسا اگر شما در حال طراحی یک برای اولین بار. اما آن را ندارد به خسته کننده باشد. آیتم های شما نرم افزار کامپیوتر گرافیک اتومبیل پیشآهنگی محل نیاز دارند. فاصله از بطراحی بیلبورد خود را از ترافیک و سرعت متوسط ​​وسایل نقلیه در منطقه از عناصر ضروری به خاطر داشته باشید برای طراحی بطراحی بیلبورد موثر است. یک طرح رنگ را انتخاب کنید. چیدن رنگ های متضاد که از محیط اطراف خود را بطراحی بیلبورد ایستادگی کردن برای بازاریابی موفق مهم است. پیدا کردن تصاویر شما می خواهید. تصویر انتخابی شما باید grabber توجه به حداکثر رساندن پتانسیل تبلیغاتی بطراحی بیلبورد شما باشد. درست کپی (نوشتن) برای طراحی کنید. کپی باید این پیام را شما بازاریابی در هفت کلمه یا کمتر به طور خلاصه. اثبات طراحی بطراحی بیلبورد خود را. اطمینان حاصل کنید که کپی می توان از راه دور به عنوان خوانده شده، واژه ها درست باشد، و تصاویر جریان با طرح رنگ انتخاب کنید. نکات هرگز آبی سفید یا آسمان به عنوان رنگ پس زمینه استفاده کنید. استفاده از یک سیستم رنگ، مانند سندرم قبل از قاعدگی (پنتون سیستم تطبیق)، برای ایجاد یک طرح رنگ موثر است. حرکت چشم انسان از چپ به راست قرار داده تصاویر خود را در سمت چپ طراحی بطراحی بیلبورد خود را برای جلب توجه بیشتر. نزدیک تر بطراحی بیلبورد شما این است که ترافیک، بیشتر شما می توانید کپی باشد. دورتر بطراحی بیلبورد خود را از ترافیک، کمتر کپی شما باید استفاده کنید.

طراحی بیلبورد - ارزان

ب

طراحی بیلبورد

 طراحی صفحه اصلی> طراحی گرافیک> بطراحی بیلبورد طراحی بطراحی بیلبورد طراحی بطراحی بیلبورد تبلیغاتی در اندازه بزرگ فضای تبلیغاتی در فضای باز با هدف گرفتن توجه عابران است. این است که معمولا در مناطق ترافیک بالا قرار داده شده، در نزدیکی مسیرهای ترافیک و بزرگراه ها، یا، اخیرا، در وری و مناطق عابر پیاده نزدیکی. اگر در شهرستان قرار داده شده، آن است که معمولا در شلوغ ترین حلقه آن است. مهم ترین عنصر تابلوهای تبلیغاتی است که پیام فرم کوتاه که به راحتی می توانید به درخواست تجدید نظر عابران آنها منتقل کنید. اگر چه آن، شباهت پوستر، بطراحی بیلبورد تبلیغاتی است که استفاده از اندازه بزرگتر با پیام کاهش و موثر است. جلب توجه با یک تابلوی تبلیغاتی این بطراحی بیلبورد است برای جلب توجه یک خریداران آینده نگر، به منظور بالا بردن بهره و، در پایان، منجر به خرید. بطراحی بیلبورد شامل ورق های چاپ متعدد (کاغذ) که بر روی یک صفحه جامد اتصال به صورت یک کل. بطراحی بیلبوردهای تبلیغاتی یک تکه چه اخیرا پدید آمده است در اندازه کوچکتر از آنهایی که معمولی، و در قاب شیشه ای قرار داده، از این رو ضد آب و هوا. سفارش بطراحی بیلبورد طراحی بر اساس تجربه ما و ایده های نوآورانه خود، تیم PopArt استودیو تابلوهای تبلیغاتی با شعار موثر و جلوه های بصری قابل توجه است که جلب توجه عابران و جرقه خاموش واکنش آنها ایجاد می کند. طراحی تابلوهای تبلیغاتی طول می کشد بیش با پوستر به دلیل، اگر چه آنها شباهت تحمل، بطراحی بیلبورد یک پروژه بزرگتر (صرف نظر از فرمت) که نیاز به کار بیشتر است. نتیجه نهایی این است که یک بطراحی بیلبورد برگ احساس بسیار قدرتمند مخاطبان مورد نظر خود، در مقایسه با توسعه کمی محدود یک پوستر است.