طراحی

طراحی بروشور - طراحی بیلبورد

طراحی

طراحی بروشور - طراحی بیلبورد

طراحی بیلبورد - خلاق

طراحی بیلبورد

از ویکیپدیا، دانشنامه آزاد پرش به navigationJump به جستجو برای مجله، طراحی بیلبورد (مجله) را ببینید. برای دیگر کاربردها، (ابهامزدایی) را ببینید. یک نقاشی دیواری طراحی بیلبورد گفت: "قبل از قانون، همه مردم برابرند» توسط یک تعاونی از هنرمندان در امتداد جاده رویکرد به فرودگاه بین المللی موگادیشو این را به محل ثابت (نیز نامیده می شود احتکار در انگلستان و بسیاری از مناطق دیگر جهان) است ساختار بزرگ در فضای باز تبلیغات (هیئت مدیره صدور صورت حساب)، به طور معمول در مناطق پر ترافیک مانند در کنار جاده ها مشغول پیدا شده است.  در حال حاضر تبلیغات بزرگ برای عبور عابران پیاده و رانندگان. به طور معمول نشان شعارهای شوخ و تصاویری متمایز، تابلوهای تبلیغاتی در مناطق بالای بازار تعیین شده بسیار قابل مشاهده است. بزرگترین تابلوهای تبلیغاتی معمولی به اندازه در درجه اول در بزرگراه بزرگ واقع شده، بزرگراه یا جاده ها اصلی، و فرمان با چگالی بالا قرار گرفتن در معرض نور (عمدتا به ترافیک فضایی). این استطاعت بزرگترین دید نه تنها به دلیل اندازه آنها، اما از آنجا که اجازه می دهد خلاقیت "سفارشی" را از طریق پسوند و embellishments. پوستر هستند که فرم رایج دیگر تبلیغات واقع عمدتا در امتداد جاده های اولیه و ثانویه. پوستر یک قالب کوچکتر و عمدتا توسط ساکنان و ترافیک رفت و آمد مشاهده، با برخی از قرار گرفتن در معرض عابر پیاده. محتویات 1 تبلیغاتی هویت 2 تابلوهای تبلیغاتی نقاشی 3 تابلوهای تبلیغاتی دیجیتال 4 تلفن همراه برد 5 تابلوهای تبلیغاتی چند منظوره 6 نوع دیگر از تابلوهای تبلیغاتی 7 قرار دادن تابلوهای تبلیغاتی 7.1 نگرانی بصری و محیطی ایمنی 7.2 جاده مربوط 7.3 قوانین محدود کننده تابلوهای تبلیغاتی 8 کاربردهای 8.1 بزرگراه 8.2 راه آهن 8.3 نام تبلیغ بزرگ تبلیغات 8.4 توتون و تنباکو 8. استفاده از 5 غیر تجاری 9 حکومتداری 10 تاریخچه 11 تابلوهای تبلیغاتی قابل توجه 12 همچنین نگاه کنید به 13 پیوند به بیرون سبک تبلیغات تبلیغات طراحی بیلبورد طراحی شده اند به گرفتن توجه یک فرد و ایجاد یک تاثیر به یاد ماندنی بسیار سریع است، ترک خواننده فکر کردن در مورد تبلیغات پس از آنها گذشته آن را هدایت می شود. آنها باید قابل خواندن در یک زمان بسیار کوتاه چون معمولا به عنوان خوانده شده در حالی که در سرعت های بالا منتقل می شود. بنابراین وجود دارد که معمولا تنها چند کلمه، در چاپ های بزرگ، و یک تصویر طنز آمیز و یا دستگیری در رنگ درخشان. برخی از طرح های نشت خارج از فضای واقعی توسط  به آنها داده، با بخش هایی از چهره های حلق آویز کردن لبه های تابلوی تبلیغاتی یا jutting از در سه بعد. به عنوان مثال در ایالات متحده اطراف نوبه خود از قرن 21 تابلوهای تبلیغاتی شرکت Chick-Fil-A (یک ساندویچ مرغ سریع زنجیره غذایی)، که چهره های سه بعدی گاو در عمل از نقاشی تابلوهای تبلیغاتی با شعارهای ضد گوشت گاو دارای غلط املایی بود مانند "frendz اجازه ندهید که frendz خوردن گوشت گاو." اولین  معطر"، ثبت نام در فضای باز رهبری بوی فلفل سیاه و زغال چوب به پیشنهاد یکی از استیک کبابی، در NC 150 نزدیک Mooresville، کارولینای شمالی توسط زنجیره ای مواد غذایی بلوم ساخته شد. علامت به تصویر کشیده یک مکعب غول پیکر از گوشت گاو که توسط یک چنگال بزرگ است که به زمین گسترش سوراخ شده. بوی بین 7-10 صبح و 4-7 بعد از ظهر از 28 مه 2010 تا ژوئن 18 2010. منتشر شد [1] تابلوهای تبلیغاتی نقاشی این بخش، هیچ منابع استناد نمی کند. لطفا بهبود این بخش کمک کند با اضافه کردن استناد به منابع معتبر. اطلاعات بدون مرجع ممکن است مشکل ایجاد کرده و پاک شوند. (سپتامبر 2012) (بدانید چگونه و چه زمانی این پیام را حذف قالب) تقریبا تمام این تابلوهای تبلیغاتی در استودیو های بزرگ نقاشی شده بودند. تصویر در مجموعه ای از پانل های کاغذ ساخته شده است که بینی شده است. نقاشی خط، انجام شد پس از آن ردیابی با یک چرخ با چنگال که خطوط سوراخ ایجاد شده است. الگوهای سپس "pounced" شد بر روی هیئت مدیره با گچ پر کیسه چنگال، مارک خطوط از چهره و یا اشیاء. با استفاده از رنگ روغن، هنرمندان برس بزرگ استفاده به رنگ تصویر. هنگامی که با استفاده از پانل های هیدرولیک جرثقیل نصب شده است، هنرمندان بر روی های نصب شده بروید و لمس کردن لبه های بین پانل. این بزرگ، تابلوهای تبلیغاتی نقاشی در لس آنجلس به خصوص محبوب شرکتهایی بودند که در آن تاریخی مانند فاستر و Kleiser و اقیانوس آرام تبلیغات در فضای باز در صنعت تحت سلطه است. در نهایت، این تابلوهای تبلیغاتی نقاشی راه به تولید مثل گرافیک داد، اما تابلوهای تبلیغاتی با دست رنگ آمیزی هنوز در برخی از مناطق که در آن تنها یک هیئت مدیره و یا تک دو مورد نیاز است. به "نوار غروب آفتاب" در لس آنجلس یک منطقه که در آن تابلوهای تبلیغاتی با دست رنگ آمیزی هنوز هم می تواند یافت می شود، معمولا برای تبلیغ فیلم آینده و یا آلبوم است. تابلوهای تبلیغاتی دیجیتال دیجیتال با تغییر تصاویر، ایپسیلانتی، MI تابلوی دیجیتال یک تابلوی تبلیغاتی که متفاوت تصاویر و متن ایجاد شده از برنامه های کامپیوتری و نرم افزار را نشان می دهد است. تابلوهای تبلیغاتی دیجیتال را می توان طراحی برای نمایش متن در حال اجرا، نمایش چند صفحه نمایش مختلف از همان شرکت، و حتی ارائه چندین شرکت یک شکاف زمان خاصی در طول روز. متون همواره در حال تغییر اطمینان از حداکثر تاثیر و قرار گرفتن در معرض گسترده ای برای هدف قرار دادن مخاطبان. توانایی برنامه ریزی تبلیغات از راه دور، در ترکیب با انعطاف پذیر برنامه ریزی زمان واقعی، برای کاهش هزینه نگهداری و هزینه های نگهداری سنتی مجاز می باشد. علاوه بر این، تابلوهای تبلیغاتی دیجیتال به طور مستمر یکپارچه سازی با فن آوری های تبلیغات در زمان واقعی برای اندازه گیری مخاطبان و یا خدمت به محتوای پویا. در ژانویه 2015، آه! رسانه ها یک کمپین با پورشه که اتومبیل پورشه ورودی تشخیص داده و یک قطعه پویا از محتوای مربوط به رانندگان پورشه نمایش داده راه اندازی شد. [2] در ماه مه 2014، آبجو با خدا ممنوع بک یک پوستر  که نقش های صوتی را منتشر کرد. جوهر رسانا متصل به سنسور و بلندگو بدان معنی است که هنگام لمس، پوستر شروع به پخش موسیقی. این شرکت آبجو ادعا می شود "برای اولین بار پوستر موسیقی قابل پخش در جهان. با این حال، جمهوری آژانس های Spotify صفحه پوستر تعاملی موسیقی در آوریل 2012. آژانس خلاق، خاکستری لندن همکاری در یک پوستر به طور مشابه تعاملی با استفاده از لمس جوهر حساس در ماه آوریل 2014. منتشر شد. [3] [4] [5] بیلبرد های سیار سیار در ساحل پارک شرق، سنگاپور تبلیغات در فضای باز، مانند یک تابلوی تبلیغاتی تلفن همراه، موثر است زیرا آن را دشوار است به چشم پوشی است. بر اساس یک نظرسنجی ملی بریتانیا، آن را نیز به یاد ماندنی. کاپیتول گروه ارتباطات نشان داد که 81.7٪ از پرسش شوندگان تصاویر آنها را دیدم در نشانه چند تصویر در حال حرکت به یاد می آورد. [نیازمند منبع] این است که در مقایسه با 19٪ نرخ حفظ برای نشانه استاتیک می باشد. بر خلاف یک  معمولی، بیلبرد های سیار می توانند به طور مستقیم به مخاطبان هدف خود را. آنها را می توان در هر کجا قرار داده است ترافیک پا سنگین وجود دارد به دلیل یک رویداد - از جمله مراکز کنوانسیون، ایستگاه های قطار، فرودگاه ها و میادین ورزشی. آنها می توانند مسیرهای تکرار، اطمینان حاصل کرد که پیام یک تبلیغکننده است که نه تنها متوجه است، اما این اطلاعات از طریق تکرار حفظ کرده است. تابلوهای تبلیغاتی چند منظوره  ممکن است چند منظوره. نشانه های تبلیغاتی را می هدف اصلی آن با آنتن های مخابراتی و / یا پشتیبانی روشنایی عمومی در اختیار دارد. معمولا ساختار یک قطب فولاد با لب اتصال در تبلیغات ساختار طراحی بیلبورد بالا نصب شده که می تواند شامل آنتن های مخابراتی. روشنایی، سیم کشی، و هر آنتن در داخل ساختار قرار داده است. انواع دیگر از تابلوهای تبلیغاتی دو طرفه سه طرفه نمونه های آزاد ایستاده مشترک در امتداد بزرگراه آزاد ایستاده دو طرفه به عنوان تابلوهای تبلیغاتی سه طرفه است. انواع دیگر از تابلوهای تبلیغاتی شامل دوچرخهمتصل به پشت یک دوچرخه و یا  های تلفن همراه، یک تریلر تبلیغاتی ویژه به افراشتن آگهی ها بزرگ است. تابلوهای تبلیغاتی مکانیک نمایش سه پیام های مختلف، با سه تبلیغات متصل به یک نوار نقاله داخل . همچنین تابلوهای تبلیغاتی سه بعدی، مانند آنهایی که در Piccadilly سیرک، لندن وجود دارد. از قرار دادن تابلوهای تبلیغاتی برخی از تابلوهای تبلیغاتی برجسته ترین در کنار بزرگراه ها هستند. از عبور رانندگان معمولا کمی توجه خود را به اشغال می کنند، تاثیر بیشتر است. تابلوهای تبلیغاتی اغلب روش اولیه رانندگان پیدا کردن مسکن، غذا و سوخت در بزرگراه آشنا نیستند. حدود 450،000 تابلوهای تبلیغاتی در بزرگراه های آمریکا در سال 1991. [نیازمند منبع] جایی بین 5000 و 15000 در هر سال بنا وجود دارد. تعداد کنونی در 368263، با توجه به OAAA (در فضای باز انجمن تبلیغات از امریکا) قرار داده است. در اروپا تابلوهای تبلیغاتی جزء اصلی و منبع درآمد در مناطق شهری مفاهیم مبلمان خیابان. استفاده جالب از تابلوهای تبلیغاتی منحصر به فرد بزرگراه تبلیغات برمه از اصلاح بین سال های 1925 و 1963، که تا به حال 4- یا 5 بخش پیام ها بر روی نشانه های متعدد، نگه داشتن خواننده قلاب شده توسط نوید یک مساله تکان دهنده اینجاست در پایان بود. این مثال در موزه ملی تاریخ آمریکا در موسسه اسمیتسونیان است: برس تراشیدن شما به زودی خواهید اونا را ببینید در یک قفسه در برخی از موزه برمه از اصلاح ها در میدان تایمز، نیویورک این نوع از چند علامت تبلیغات هیچ می دیگر مشترک، هر چند که آنها منقرض شده است. یکی از نمونه های، تبلیغات برای NCAA، به تصویر می کشد یک بازیکن بسکتبال با هدف یک شات در یک ؛ در یک بعدی، 90 متری (82 متر) دور، سبد است. مثال دیگر های متعدد تبلیغات جاذبه های کنار جاده جنوب مرز نزدیک دیلون، SC، همراه I-95 در بسیاری از کشورهای است. بسیاری از شهرستانها دارای تراکم بالا از تابلوهای تبلیغاتی، به خصوص که در آن است عابر پیاده متراکم ترافیک میدان تایمز در شهر نیویورک وجود دارد یک مثال خوب است. از آنجا که از کمبود فضا در شهرستانها، این تابلوهای تبلیغاتی در دو طرف ساختمان قرار داده شده و گاهی اوقات تابلوهای تبلیغاتی حلق آویز در بالای ساختمان آزاد ایستاده است. ها در دو طرف ساختمان ایجاد فرصت های مختلف سبک، با آثار هنری که دارای ویژگی های از ساختمان را در طراحی، مانند استفاده از پنجره به عنوان چشم، و یا برای نقاشی های دیواری غول پیکر که زینت کل ساختمان. نگرانی بصری و محیطی بسیاری از گروه های مانند منظره امریکا شکایت کرده اند که تابلوهای تبلیغاتی در بزرگراه باعث پاکسازی بیش از حد از درختان و مزاحم چشم انداز اطراف آن، با رنگ های روشن تابلوهای تبلیغاتی، چراغ ها و فونت های بزرگ ساختن آن دشوار برای تمرکز بر روی هر چیز دیگری، آنها را از نوع آلودگی بصری. گروه های دیگر بر این باورند که تابلوهای تبلیغاتی و تبلیغات کمک منفی نسبت به این آب و هوا ذهنی یک فرهنگ با ترویج محصولات به عنوان ارائه احساس کامل بودن، سلامتی و محبوبیت برای ایجاد انگیزه خرید. یک نقطه کانونی برای این احساسات می تواند AdBusters مجله، که اغلب  با انگیزه های سیاسی و دیگر خرابکاری تبلیغات، به نام متراکم فرهنگ نمایشگاه است. این یکی از سه های رقابت در مناطق ساحلی از هومبولت خلیج که پایین توسط یک خرابکاری ناشناخته در سال 2013. قطع شد در سال 2000، پشت بام ها در آتن تا با تابلوهای تبلیغاتی که به سختی قابل دیدن معمار معروف آن بود ضخامت رشد کرده بود. در آماده سازی برای بازیهای المپیک تابستانی 2004، در شهرستان آغاز کرده است بر روی یک پروژه چهار ساله موفق تخریب اکثر تابلوهای تبلیغاتی پشت بام برای زیباسازی شهرستان، غلبه بر مقاومت در برابر از تبلیغ و صاحبان ساختمان. بسیاری از این تابلوهای تبلیغاتی غیر قانونی بود، اما تا آن زمان نادیده گرفته شده بود. در سال 2007، سائو پائولو، برزیل برقرار ممنوعیت زیرا هیچ مقررات عملی از صنعت  وجود دارد. امروز، سائو پائولو کار با شرکت های فضای باز برای بازسازی زیرساخت های فضای باز در راه است که فضای کسب و کار پر جنب و جوش از شهرستان منعکس خواهد شد در حالی که اتخاذ مقررات خوبی برای کنترل رشد. افراد و گروه تابلوهای تبلیغاتی در سراسر جهان تخریب شده است. نگرانی های ایمنی جاده نمایش پانوراما از لس آنجلس به دنبال شمال از ساختمان برق اقیانوس آرام، حدود 1907 ژانویه 1 در ایالات متحده، بسیاری از شهرستانها قوانین منعهای عنوان اوایل به عنوان 1909 (دادگاه عالی کالیفرنیا، وارنی و سبز در مقابل ویلیامز) تصویب اما متمم اول قانون اساسی این مشکل ساخته شده است. قانون سن دیگو توسط پیت ویلسون در سال 1971 دفاع و استناد ایمنی ترافیک و حواس پرتی راننده به عنوان دلیلی برای ممنوعیت طراحی بیلبورد، اما دقت توسط دیوان عالی کشور در سال 1981 لغو شد، در بخشی به دلیل آن ممنوع غیر تجاری و همچنین طراحی بیلبوردهای تبلیغاتی. طراحی بیلبوردها مدت طولانی است که از منحرف رانندگان و باعث حوادث متهم کرد. این ممکن است لزوما درست باشد، به عنوان یک مطالعه که توسط محققان در دانشگاه کارولینای شمالی نشان داد. منتشر شده در ژوئن سال 2001، محققان گزارش کامل در حواس پرتی راننده برای بنیاد AAA ایمنی ترافیکی آماده شده است. این مطالعه گفت: "جستجو ظاهر می شود نشان می دهد که برخی از اقلام مانند رادیوهای CB، تابلوهای تبلیغاتی، و درجه حرارت کنترل هستند حواس او را پرت معنی دار نبود." کارشناسان ایمنی ترافیک ارتباط بین تبلیغات و تصادفات در فضای باز از سال 1950s را مطالعه کرده اند، پیدا کردن هیچ مدرکی معتبر و یا علمی است که تابلوهای تبلیغاتی به تصادفات مرتبط است. با این حال، بسیاری از این مطالعات توسط در فضای باز انجمن تبلیغات از امریکا، که به اتهام تعصب منجر بودجه شد. روش مورد استفاده در مطالعات خاص نیز سوال برانگیز است. وزارت حمل و نقل آمریکا، وزارت امور خارجه از حمل و نقل و اموال / تلفات آمار شرکت های بیمه در تصادفات منجر به مرگ نشان می دهد هیچ همبستگی بین تابلوهای تبلیغاتی و تصادفات رانندگی است. نمونه ای گسترده ای از سازمان های اجرای قانون در سراسر کشور هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد حوادث وسایل نقلیه موتوری توسط تابلوهای تبلیغاتی باعث شد. املاک و تلفات شرکت ها مطالعات دقیق از سوابق حادثه رانندگی انجام داده اند و نتیجه گیری هیچ همبستگی بین تابلوهای تبلیغاتی و تصادفات رانندگی است. با این حال مطالعات بر اساس ارتباط بین حوادث ترافیکی و تابلوهای تبلیغاتی مشکل عدم گزارش دهی روبرو هستند: رانندگان تمایلی به اعتراف مسئولیت یک تصادف است، بنابراین نمی خواهد به بودن در لحظه ای حیاتی پریشان را بپذیرد. حتی با توجه به این محدودیت، برخی از مطالعات نرخ تصادفات بالاتر در مجاورت تبلیغات با استفاده از نشانه های پیام متغیر [6] و یا طراحی بیلبوردهای الکترونیکی پیدا کرده اند. [7] ممکن است که تابلوهای تبلیغاتی در مناطق روستایی کاهش خستگی راننده، که بسیاری بر این باورند کمک به ایمنی بزرگراه ها است. از سوی دیگر، رانندگان ممکن است روی یک طراحی بیلبورد تبلیغاتی که به طور غیر منتظره در یک چشم انداز یکنواخت به نظر می رسد متمرکز، و رانندگی مستقیما به آن (یک پدیده شناخته شده به عنوان "هیپنوتیزم بزرگراه"). [8] نظرسنجی از کاربران جاده نشان می دهد که نور ارائه شده توسط طراحی بیلبوردهای تامین امنیت و دید به بسیاری از رانندگان. اداره فدرال بزرگراه (FHWA) رفت و در رکورد (فدرال ثبت نام، 5 مارس 1999) بیان کرد که آژانس موافق است که  تبلیغاتی مناسب تنظیم انجام ایمنی بزرگراه سازش نیست. در این بیانیه قبل از انتشار از بررسی تحقیقات گزارش FHWA از اثرات بالقوه ایمنی تابلوهای تبلیغاتی الکترونیکی در توجه راننده و انحراف [7] در سال 2001. ساخته شده بود چه سطحی از مقررات لازم برایهای تبلیغاتی در مناطق مختلف مناسب است هنوز هم مورد بحث توسط کارشناسان ایمنی جاده سراسر دنیا. قوانین محدود کننده تابلوهای تبلیغاتی تابلوهای تبلیغاتی در شهرستان پایتخت استرالیا، کانبرا، با توجه به فرمان 1937 که نشانه های غیر مجاز در زمین های مشترک المنافع ممنوع تا حد زیادی وجود ندارد. [9] در سال 2017، منطقه مرکزی استرالیا در نظر گرفته آرامش بخش این قانون اجازه می دهد تبلیغات در فضای باز است. [10] پرس و جو به تابلوهای تبلیغاتی دریافت یک رکورد 166 ارسالی، با تنها 6 پاسخ دهندگان حمایت اجازه می دهد بیشتر تبلیغات در قلمرو. [11] [12] ارسالی دیگر قوانین کنونی حمایت، و یا با اشاره به کاستی ها و نقاط ضعف از قوانین فعلی، از قبیل کمک هزینه از بیلبرد های سیار، تبلیغات بسته بندی اتوبوس و نشانه مبارزات سیاسی [13] [11] [14]، و همچنین عدم اجرای قوانین موجود است. [12] [13 ] در سال 1964، تاثیر منفی بیش از تکثیر علامت در هوستون، تگزاس به وفور مشهود بود، و آن را با انگیزه لیدی برد جانسون به شوهرش خواست برای ایجاد یک قانون است. در همان زمان در صنعت تبلیغات در فضای باز شدن آگاه باشید که علائم بیش از حد، برخی به معنای واقعی کلمه مسدود کردن دیگر، بد برای کسب و کار بود. در سال 1965، قانون دستگاه بزرگراه را به صورت قانون به امضا رسید. تنها عمل به "فدرال کمک اولیه" و "دفاع" بزرگراه ها و تابلوهای تبلیغاتی محدود به مناطق تجاری و صنعتی ایجاد شده توسط ایالت ها و شهرها اعمال می شود. لازم هر ایالت به تنظیم استانداردهای مبتنی بر " طراحی بیلبوردهای تبلیغاتی به عنوان آگهی به عنوان بخشی از سیستم برنامه ریزی کنترل می شود. برای نمایش یک آگهی غیر قانونی است (که بدون اجازه برنامه ریزی) یک جرم جنایی با جریمه تا 2500 £ در هر جرم (در هر پوستر) است. همه از بزرگ بریتانیا تبلیغ در فضای باز مانند CBS در فضای باز، JCDecaux، کانال روشن، تیتان و Primesight خاطر عقیده بسیاری برای این گونه جنایات. [18] [19] در São Paulo، شهرستان از یازده میلیون در برزیل، طراحی بیلبوردها و تبلیغات در وسایل نقلیه ممنوع شده است از ژانویه سال 2007. همچنین ابعاد تبلیغات در جبهه فروشگاه محدود شده است. [20] در بریتیش کلمبیا، یکی از استان های کانادا، تابلوهای تبلیغاتی تا 300M به دور از جاده محدود، دولت همچنین حق به حذف هر گونه طراحی بیلبورد آن را بداند حواس پرتی ناامن [21] حفظ کرده است. در تورنتو، شهرستان از بیش از 2 میلیون در کانادا، مالیات شهرداری در طراحی بیلبوردهای تبلیغاتی در آوریل 2010. بخشی از مالیات برنامه های هنری صندوق در شهرستان کمک خواهد کرد به اجرا گذاشته شد. [22] کاربردهای بزرگراه یک قاب طراحی بیلبورد در سویندون، انگلستان بسیاری از نشانه های تبلیغات رستوران ها و مغازه های محلی در مایل آینده، و به رسم کسب و کار در شهرهای کوچک بسیار مهم هستند. یکی از نمونه های دیوار مواد مخدر، که در سال 1936 طراحی بیلبوردهای تبلیغاتی "آب یخ رایگان" ساخته است. شهر دیوار، داکوتای جنوبی، در اصل در اطراف بسیاری از هزاران نفر از مشتریان در هر روز آن تابلوهای تبلیغاتی به ارمغان آورد در (20000 در سال 1981) ساخته شده است. برخی از نشانه های در فواصل بزرگ، با شعارهایی مانند قرار داده شد "تنها 827 مایل به دیوار مواد مخدر، با آب یخ رایگان برای." در برخی از مناطق علائم بسیار متراکم است که تقریبا بلافاصله پس از گذشته است. این وضعیت بعد از قانون بزرگراه دستگاه تصویب شد تغییر؛ گسترش طراحی بیلبوردهای تبلیغاتی دیوار دارو گاهی اوقات به عنوان یکی از دلایل این لایحه تصویب شد، اشاره کرد. پس از تصویب این قانون، دیگر کشورهای (مانند اورگان [23]) در تلاش بزرگراه زیباسازی آغاز کرده است. ATB آگهی مالی، تبلیغات ادمونتون راه آهن طراحی بیلبورد در ایستگاه زیرزمینی، به ویژه، شاید جایی که آنها پیدا کردن یک درجه بیشتر از مقبولیت و ممکن است در حفظ فضای شسته و رفته، پر جنب و جوش و امن اگر بیش از حد منحرف نمی کمک کند. ایستگاه موزه، سیدنی نصب شده است 1940s به پانل طراحی بیلبورد همراه سیستم عامل است که در همراهی با فهرست میراث آن دوباره بازسازی شد. نام تبلیغ بزرگ طراحی بیلبوردها نیز برای تبلیغ مارک های ملی یا جهانی، به ویژه در مناطق شهری افزایش جمعیت استفاده می شود. با توجه به فضای باز انجمن تبلیغات از امریکا، تبلیغ برتر طراحی بیلبورد در ایالات متحده در سال 2017 شد مک دونالد، اپل و GEICO. [24] تعداد زیادی از شرکت های تلفن بی سیم، شرکت فیلم، سازندگان خودرو و بانک ها و همچنین بالا در این فهرست هستند. تبلیغات دخانیات ایمیل کیف انبار تبلیغات: یک بیت از آمریکا در جنوب اوهایو است. ایمیل کیف انبارهای به صورت رایگان و نقاشی شده است. قبل از سال 1999، تابلوهای تبلیغاتی یک محل عمده از تبلیغات سیگار بود. 10 درصد از تابلوهای تبلیغاتی میشیگان تبلیغات الکل و تنباکو، با توجه به مطبوعات آزاد دیترویت. [25] این امر به ویژه در کشورهایی که تبلیغات دخانیات در رسانه های دیگر مجاز نیست درست است. به عنوان مثال، در ایالات متحده، تبلیغات دخانیات در رادیو و تلویزیون در سال 1971 ممنوع شد، ترک تابلوهای تبلیغاتی و مجلات به عنوان برخی از آخرین مکان دخانیات می تواند آگهی. طراحی بیلبوردها اخبار در امریکا که ساخته شده، در حل و فصل دخانیات از سال 1999، تمام تابلوهای تبلیغاتی سیگار با پیام ضد سیگار کشیدن جایگزین شد. [نیازمند منبع] در یک تقلید مسخره امیز از مارلبورو مرد، برخی از تابلوهای تبلیغاتی کاوبوی به تصویر کشیده سوار بر مزارع با شعار "باب، من ریه من دست ندهید." به احتمال زیاد بهترین و شناخته شده از تخته تبلیغات دخانیات کسانی که برای "ایمیل کیف" جویدن تنباکو در ایالات متحده در طول نیمه اول قرن 20 (تصویر سمت چپ) بود. شرکت توافق کردند که رنگ دو یا سه طرف انبار یک کشاورز هر رنگ او را انتخاب در ازای نقاشی تبلیغات خود را بر روی یک یا دو طرف از ساختار رو به جاده. این شرکت تا به مدت طولانی از این شکل از تبلیغات رها شده، و هیچ یک از این تبلیغات در سال های بسیاری نقاشی شده است، اما برخی از باقی مانده قابل مشاهده در بزرگراه روستایی است. استفاده غیر تجاری تبلیغات غیر تجاری است در سراسر جهان توسط دولت ها و سازمان های غیر انتفاعی برای به دست آوردن کمک های مالی، پشتیبانی داوطلب و یا تغییر رفتار مصرف کننده استفاده می شود. [26] داکوتای شمالی، ماه مه 2004. همه تابلوهای تبلیغاتی برای تبلیغات محصولات و خدمات غیر انتفاعی گروه ها و سازمان های دولتی استفاده از آنها برای برقراری ارتباط با مردم استفاده می شود. در سال 1999 یک فرد ناشناس ایجاد خدا مبارزه طراحی بیلبورد سخنرانی در فلوریدا "به مردم فکر کردن در مورد خدا"، با اظهارات شوخ امضا شده توسط خدا. "آیا من می آیند وجود دارد"، "ما نیاز به صحبت" و "کودکان که من آنها را دوست بگویید" بخش هایی از مبارزات انتخاباتی، که توسط فضای باز انجمن تبلیغات از امریکا انتخاب شد و تا امروز ادامه در طراحی بیلبوردهای تبلیغاتی در سراسر کشور. جنوبی المپیا، واشنگتن متعلق به بخش خصوصی طراحی بیلبورد عمو سام است. این ویژگی محافظه کار، گاهی اوقات پیام های التهابی، به طور منظم تغییر کرده است. چهالیس کشاورز آل همیلتون اول هیئت مدیره در دوره جانسون، زمانی که دولت در تلاش بود تا او طراحی بیلبوردهای خود را حذف کنید در امتداد بزرگراه بین ایالتی 5. او نشانه بنا بود پس از او یک نبرد قانونی برای جلوگیری از ساخت آزادراه در سراسر زمین را از دست داد آغاز شده است. تلاش قانونی و غیر قانونی متعدد به حذف طراحی بیلبورد عمو سام شکست خورده اند، و در حال حاضر در مکان سوم آن است. [27] یک پیام، حمله به یک کالج هنرهای لیبرال این نزدیکی هست،، عکس گرفته شده ساخته شده را به یک کارت پستال و در کالج کتابفروشی فروش می رسد. حکومت ترافیک حسابرسی دفتر رسانه اندازه گیری شرکت (TAB) در سال 1933 به عنوان یک سازمان غیر انتفاعی است که ماموریت تاریخی این بوده است به ممیزی گردش خارج از خانه رسانه در ایالات متحده تاسیس شد. نقش TAB گسترش یافته سرب و / یا سایر پشتیبانی عمده از طرح های تحقیقاتی صنعت خانه. توسط هیئت مدیره سه جانبه متشکل از تبلیغ کنندگان، سازمان ها و شرکت های رسانه ای، برگه به ​​عنوان حسابرس مستقل برای گردش ترافیک با توجه به رهنمودهای ارائه شده توسط هیئت مدیره عمل می کند. به طور مشابه، در کانادا، در فضای باز اندازه گیری دفتر کانادا (شانه) در سال 1965 به عنوان یک سازمان غیر انتفاعی به طور مستقل توسط نمایندگان متشکل از تبلیغ کنندگان، آژانس های تبلیغاتی و اعضای کانادا صنعت تبلیغات خارج از خانه عمل تشکیل شد. شانه است با تایید گردش ترافیک به نفع صنعت و کاربران آن عنوان شده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.