طراحی

طراحی بروشور - طراحی بیلبورد

طراحی

طراحی بروشور - طراحی بیلبورد

طراحی بیلبورد - اقتصادی


چگونه طراحی ب

طراحی بیلبورد

 توسط Zachary Fenell - به روز شده 2017 سپتامبر 26 تبلیغات در بازاریابی کسب و کار خود را به دلیل آن است که یک راه بسیار خوبی برای شما برای رسیدن به مشتریان بالقوه است مهم است. تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات مجله، و رویداد حمایت استراتژی های بازاریابی جامد هستند. یکی دیگر از استراتژی بازاریابی جامد، اگر چه اغلب نادیده گرفته است، ایجاد تابلوهای تبلیغاتی. طراحی بطراحی بیلبورد می تواند یک کار طاقت فرسا اگر شما در حال طراحی یک برای اولین بار. اما آن را ندارد به خسته کننده باشد. آیتم های شما نرم افزار کامپیوتر گرافیک اتومبیل پیشآهنگی محل نیاز دارند. فاصله از بطراحی بیلبورد خود را از ترافیک و سرعت متوسط ​​وسایل نقلیه در منطقه از عناصر ضروری به خاطر داشته باشید برای طراحی بطراحی بیلبورد موثر است. یک طرح رنگ را انتخاب کنید. چیدن رنگ های متضاد که از محیط اطراف خود را بطراحی بیلبورد ایستادگی کردن برای بازاریابی موفق مهم است. پیدا کردن تصاویر شما می خواهید. تصویر انتخابی شما باید grabber توجه به حداکثر رساندن پتانسیل تبلیغاتی بطراحی بیلبورد شما باشد. درست کپی (نوشتن) برای طراحی کنید. کپی باید این پیام را شما بازاریابی در هفت کلمه یا کمتر به طور خلاصه. اثبات طراحی بطراحی بیلبورد خود را. اطمینان حاصل کنید که کپی می توان از راه دور به عنوان خوانده شده، واژه ها درست باشد، و تصاویر جریان با طرح رنگ انتخاب کنید. نکات هرگز آبی سفید یا آسمان به عنوان رنگ پس زمینه استفاده کنید. استفاده از یک سیستم رنگ، مانند سندرم قبل از قاعدگی (پنتون سیستم تطبیق)، برای ایجاد یک طرح رنگ موثر است. حرکت چشم انسان از چپ به راست قرار داده تصاویر خود را در سمت چپ طراحی بطراحی بیلبورد خود را برای جلب توجه بیشتر. نزدیک تر بطراحی بیلبورد شما این است که ترافیک، بیشتر شما می توانید کپی باشد. دورتر بطراحی بیلبورد خود را از ترافیک، کمتر کپی شما باید استفاده کنید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.