طراحی

طراحی بروشور - طراحی بیلبورد

طراحی

طراحی بروشور - طراحی بیلبورد

طراحی بیلبورد

5 قانون طراحی و تبلیغات تبلیغاتی

طراحی بیلبورد

 موثر  هیلدا مورونز توسط هیلدا مورونس 2 سال پیش 6 دقیقه خواندن ساخت یک کسب و کار یک آژانس رشد کنید یادگیری طراحی اصول طراحی بازاریابی و تبلیغات بیلبورد های کنار جاده ای بیش از یک قرن بوده است. و در اتومبیل دوستدار ایالات متحده آمریکا، تبلیغات بیلبورد هنوز یک راه مهم و کارآمد برای رسیدن به میلیون ها راننده است. اما اگر قصد دارید پول زیادی را در یک تبلیغ بزرگ و پرجمعیت سرمایه گذاری کنید، می خواهید مطمئن شوید که این یک موفقیت است. چطوری مطمئن بشید که تابلوهای شما چشمانداز و موثر است؟ 5 قواعد طراحی بیلبورد تاثیرگذار را بخوانید. بیلبورد موی کلستون از طریق لئو برنت 1. داستان خود را مستقیما - اگر بیلبورد شما در کنار یک بزرگراه باشد که مردم (به معنای واقعی کلمه) سرعت میگیرند، طراحی بدون داستان به سادگی قابل یادآوری نخواهد بود. برای پیدا کردن داستان خود، در مورد چیزی که می خواهید مردم را از تبلیغ خود بیرون بکشید، فکر کنید. آیا می خواهید آنها آدرس وب خود را به یاد داشته باشند؟ برای اینکه بتوانید برند خود را بعدا در سوپرمارکت تشخیص دهید؟ آیا می خواهید مردم در خارج از خانه برای برخی از مرغ سرخ شده بیرون بروند؟ برای پیدا کردن داستان از پیام اصلی خود استفاده کنید. مثلا: www.yourwebsite.com به آنها اجازه خواهد داد که این یکی از مشکلات ناخوشایند را حل کنند نام تجاری شما سرگرم کننده است. و شادی و جذاب و جذاب مردم آن را دوست دارند. پرندگان سرخ شده شما لذت بخش هستند و گرمای خود را برآورده می کنند و آنها را تا حد زیادی به اوماها ادامه می دهند. توجه داشته باشید یک الگوی؟ برای پیدا کردن داستان خود، پیام اصلی را می گیرید و آن را به معنای آن می گذارید: می تواند یک مشکل را حل کند، احساسات را تحریک کند یا یک نیاز را برآورده کند (حتی یک نفر که نمی دانست آنها تا زمانی که تابلوهای شما را دیدند). چرا داستان مهم است؟ از آنجا که انسان ها در یادآوری واقعیت ها وحشتناک هستند، اما در یادآوری داستان ها بسیار عالی هستند. طراحی بیلبورد یک محیط بصری است که به این معنی است که گام بعدی شناسایی نحوه بیان داستان از طریق تصاویر و متن است. شما واقعا می خواهید زمانی که طراحی می کنید، استراتژیک باشید. اینجا تعدادی ایده برای نحوه شروع شما موجود است: بیلبورد فوتبال فوتبال بزرگ توسط دستیابی به barlow یکی از روش های سنتی برای ایجاد تأثیر این است که با استفاده از یک بازی کوتاه و سرگرم کننده در کلمات که یک شوک ایجاد می کند، و یا حتی یک قافیه کوتاه است که به پیام شما کمک خواهد کرد. انجمن فوتبال اوکلاهاما می خواست مردم را به شناختن فوتبال در مورد کنجکاوی علاقه مند کنند، بنابراین آنها در مورد چیزهای دیگر مرتبط با پا، که مردم در جستجوی آن هستند، بازی می کنند: قورباغه. این سرگرم کننده، غافلگیرانه است، و احساس یک ماجراجویی را به ارمغان می آورد، که قطعا کودکان را در مورد بازی فوتبال هیجان زده می کند. بیلبورد پشت صحنه بسکتبال از طریق TBWA یک تصویر نیز ارزش 1000 کلمه دارد، درست است؟ بیلبورد بسکتبال YMCA با استفاده از یک تصویر پویا برای حفظ نام تجاری خود از ذهن است. یک تصویر پویای بزرگ میتواند همه چیز را بگوید. در حقیقت یک تصویر پیام شما را بهتر خواهد کرد، فقط با استفاده از کلمات. فقط مطمئن شوید که تصویر 5 ثانیه یا کمتر تاثیر می گذارد. شما می توانید این را با به اشتراک گذاری طرح خود و درخواست از دوستان برای مشاهده آن را تنها برای چند ثانیه تست کنید. اگر آنها لبخند یا عصبانی شوند، کار بزرگ! اگر آنها به همه شما نگاه نکنند، می خواهید دوباره امتحان کنید. 2. آن را کوتاه و شیرین و امن نگه دارید! - راننده متوسط ​​فقط 5 تا 10 ثانیه خواهد داشت تا طراحی تابلوهای خود را مشاهده کند، هر متن را بخواند و پیام را درک کند. در این 5 تا 10 ثانیه، راننده همچنین می تواند از بیلبورد، به جاده، و به پشت بیلبورد، بسته به شدت ترافیک، دوباره نگاه کند. این زمان نمایش کمتر در آگهی شماست! بنابراین یکی از مهم ترین قواعد پیروی خواهد کرد پیام شما را کوتاه نگه دارد. خیلی کوتاه! برای حداکثر 7 کلمه یا کمتر شلیک کنید. بیلبورد سرد ellington mitsubishi الکتریکی توسط CR75 ™ برای ellingtonac پس از پیام اولیه شما می توانید هر گونه اطلاعات مرتبط دیگر را در نظر بگیرید. نیاز به یک شماره تلفن دارید؟ آیا آرم برای پیاده سازی وجود دارد؟ در مورد محل سکونت یا شماره خروج بزرگراه برای جذب رانندگان به محل برگزاری چه؟ فقط مطمئن باشید که مهمترین اطلاعات را اولویت بندی کنید تا بیلبورد شما درهم ریخته و قابل فهم نباشد. بیلبورد قدیمی قدیمی دهان دهان از طریق Smashing Hub 3. با صدای بلند - طرح بزرگتر از اندازه زندگی، هیچ وقت پوچ نیست! اطمینان حاصل کنید که هر متن در طراحی شما در فونت تمیز و جسور چاپ شده برای اطمینان از بهترین خوانایی. همچنین، فونت بزرگتر، زمان بیشتری راننده برای خواندن و درک پیام شما در فاصله است. خیلی بزرگی 4. رنگی باشید - با استفاده از رنگ های روشن یا یک تصویر جسورانه در طراحی خود به راحتی چشمانتان را به بیلبورد خود جذب کنید. رنگهای متناقض در طراحی نیز تاثیری حتی بزرگتر خواهند داشت که به حفظ پیام شما کمک می کند. بشقاب پیتزا دانیاتوس از طریق آگهی های جهان اما برای اینکه تصویر شما موثر باشد، می خواهید پس زمینه خود را ساده نگه دارید تا مطمئن شوید که پیش زمینه برای توجه به مبارزه نیست. و به یک تصویر یا عکس بزرگ بچسب این یک تصویر پویا اثر چشمگیر بیشتری را نسبت به تعداد انگشت شماری از تصاویر ایجاد می کند که فقط یک چهارم طرح را تشکیل می دهند. 5. نقشه خود را بررسی کنید - اگر متوجه شدید که هنوز نیاز به یک داستان سرگرم کننده برای billb دارید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.