طراحی

طراحی بروشور - طراحی بیلبورد

طراحی

طراحی بروشور - طراحی بیلبورد

طراحی بیلبورد - استاندارد


چگونه به تجزیه و تحلیل علمی ب

طراحی بیلبورد

خود را طراحی #Design هر روز از زندگی ما دهها یا حتی صدها تابلوهای تبلیغاتی را مشاهده کنید. یکی از اولین اشکال از تبلیغات جمعی در امریکا، صرف تبلیغات بطراحی بیلبورد همچنان به رشد در سطح 5٪ (برای یک صنعت قدیمی 150 سال بد نیست) به 8B $ در سال. و در حالی که تبلیغات امروز توسط پیکسل تحت سلطه، حس کنجکاوی ما تابلوهای تبلیغاتی ما را برای دیدن آنچه که ممکن است رخ دهد اگر دقت پشت بازاریابی دیجیتال به جهان فیزیکی تابلوهای تبلیغاتی استفاده شد. به همان اندازه مهم بیایید آن روبرو هستند، آنلاین تبلیغات آسان به خرید، آسان برای تست، و آسان به تکرار. هر کس می خواهد معاملات قرارداد آزاد و گزینه ای برای تست A / B هر ترکیبی از کپی و طراحی. تبلیغات دیجیتال ما خراب کرده اند، بنابراین ما تا در کانال های دیگر به همان اندازه موثر تبلیغات داده ام. بطراحی بیلبوردهای تبلیغاتی، یک بار پلت فرم تبلیغاتی برتر در امریکا، هر کمتر موثر است. در واقع، 71 درصد از رانندگان گزارش کرده اند که بطراحی بیلبوردهای مستقیم تصمیم گیری خرید آنها اثر بگذارد. و روش علمی همان تحقیق، تست، و تکرار را می توان با تابلوهای تبلیغاتی انجام می شود. در حالی که تابلوهای تبلیغاتی ممکن است مانند یک رسانه کهنه به نظر می رسد، محدودیت های خود را در واقع شما را مجبور به دست و پنجه نرم کردن و تفکر عمیق در مورد پیام شما در حال ارائه. برای ارسال یک پیام که به میله، شما باید به یک خیلی بیشتر مراقب باشید، رویکرد علمی، ضربه زدن به روانشناسی مصرف کننده و nailing پایین صدای نام تجاری خود را است. در نتیجه نمی خواهد فقط برای یک بطراحی بیلبورد قاتل را، اما بریزد پایین را تحت تاثیر قرار همه جنبه های تبلیغاتی خود را. در اینجا چگونه به گرفتن یک رویکرد علمی به طراحی بطراحی بیلبورد خود را برای یک اثر ماندگار. پیام خود را به یاد ماندنی از آنجا اتومبیل درایو گذشته تابلوهای تبلیغاتی در سرعت سریع، شما باید تنها 6 ثانیه به چیزی می گویند به یاد ماندنی. طراحی شکاف بالا و نام تجاری جاذب که با تبلیغات آنلاین کار می کنند به اندازه کافی به مرتب کردن بر اساس تصور که لازم باشد یک بطراحی بیلبورد پایدار نیست. افرادی که با عبور به یاد داشته باشید پیام خود را در روز بعد، و یا حتی هفته، برای شما به آنها کسب درآمد به عنوان یک مشتری است. نگاهی به رویکرد سیستماتیک برای محدود کردن جفت مناسب از رنگ، طراحی، و کپی که یک پیام منسجم که به میله، میله و به سرعت ارائه خواهد شد. برای شروع، شما نیاز به قرعه کشی از روانشناسی به درک آنچه طراحی میشود، واکنش های که مصرف کنندگان به نام تجاری خود را منجر خواهد شد را آغاز کند. شما نیاز به بیرون کشیدن احساسات و انجمنهای راست است که محصول خود را به ذهن در زمان بعد به ارمغان بیاورد. کپی که هوشمند، رانندگان باهوش نیست، تنها یک پنجره کوچک از زمان به رمزگشایی پیام خود، و آن زمان به اندازه کافی برای نه تنها "باهوش است." مطالعات نشان داده اند که تابلوهای تبلیغاتی هوشمندانه با پیام ضمنی در واقع تعداد تصادفات ماشین است که به عنوان یک نتیجه اتفاق می افتد را افزایش دهد. شما می خواهید مردم به توجه و به یاد داشته باشید پیام خود را، نه از از جاده منحرف شده است. این بدان معناست که اجتناب از باهوش، و هوشمند است. کپی هوشمندانه معنی: چکیده زبان (به عنوان مثال، استعاره، اشارات). نه هر کس در خواهد گرفتن، و کسانی که کمتر احتمال دارد به یاد داشته باشید کلمات انتزاعی از کلمات بتن می باشد. به عنوان مثال، کلمه بتن "عبور" در زمینه مذهبی به یاد ماندنی بیش از کلمه انتزاعی "ایمان" است، زیرا به گفته روانشناسان، کلمات بتن "ویژگی های بر اساس معنا بیشتر در ارتباط با آنها از کلمات انتزاعی." اطلاعات و آمار تنهایی . آمار بسیار خوبی برای تحت تاثیر قرار دادن کسی در نقطه ای هستند، اما آنها به یاد ماندنی نیست. آی تی' بازدید کنندگان داستان یا این شرایط در که چوب ایده. هنگامی که قهرمان جهان حافظه کلمنس مایر 1040 رقم در نیم ساعت حفظ، روش خود را به چیزی برای انجام با الگوهای شماره بود. در عوض، او یک داستان که در آن او از طریق یک قصر با شماره های مختلف در هر اتاق راه می رفت تصور می کرد. خطوط برچسب بدون اتصال به آشکار به محصول می باشد. همانطور که مایکل بلومبرگ می گوید، تبلیغات مدرن "بیش از حد باهوش به نصف." آنها خیلی در ظاهری هوشمند است که آنها را فراموش کرده برای خدمت به هدف به اصلی خود به فروش محصول تمرکز خوبی داریم. در اینجا یک مثال از های Rapala است. بر اساس این تبلیغات punny، معلوم نیست اگر آنها به فروش لباس در فضای باز، لوازم ماهیگیری، و یا فقط طعمه. بطراحی بیلبورد با جناس ماهی، "باس دوستان برای همیشه لطفا برای" تعیین یک مشکل ناشناخته. روز مصرف کنندگان با نارضایتی کم است که به صورت عادی قبول پر شده است. آنها را با اشاره محصول خود را به عنوان یک راه حل قرار دهد. نمایش نتیجه. در صورت امکان، تبلیغات اثر محصول خود را، بنابراین نتایج می تواند برای خود صحبت می کنند. این هوشمند و روشن و بسته پانچ. نگاهی به چگونگی شرکت سفید کننده، آریل، این مشکل را با یک تابلوی تبلیغاتی که به نظر می رسد مثل یک ورق حلق آویز تمام سفید. بطراحی بیلبورد با طراحی بر روی آن، فقط یک شوک آرم و ترس برای یک اثر ماندگار یک تحقیق در دانشگاه بوستون دریافته اند که تابو کلمات مانند لعنت کلمات-خیلی بیشتر احتمال دارد از کلمات بی طرف تر به یاد می شود. شرکت کنندگان خواسته شد در یک لیست از 36 کلمات نگاه کنید، حفظ عنوان بسیاری که ممکن است، و پس از آن در جاهای خالی را پر برای جملات با کلمات گم شده است. فراخوان برای کلمات تابو 39٪ بیشتر بود. محققان نتایج را به انگیختگی عاطفی که زبان توهین آمیز باعث نسبت داد. کلمات تابو شعله ور آمیگدال - بخشی از مغز که مسئول احساسات که قسمت های مجاور از مغز، هیپوکامپ، مسئول حافظه تاثیر می گذارد. به همین دلیل شما به یاد داشته باشید که در آن شما در یک رویداد آسیب زا ایستاده بودند، اما هیچ چیز را در مورد هفته قبل یا بعد از به یاد داشته باشید نیست. طرح از مغز این بدان معنی نیست که شما باید برای بار بطراحی بیلبورد خود را با کلمات و کنایههای لعنت. اما به این معنی که شما می توانید از اصول مشابه در خود را کپی توسل به احساسات مخاطب اعمال می شود. شوک آنها را با تصاویر شگفت آور، فریفتن آنها با پتانسیل برای یک زندگی آنها لازم نیست، و یا حرکت آنها را با حرکت نزولی از تجربه هرگز محصول خود را. تبلیغات بطراحی بیلبورد فتوشاپ مترو. رنگ کنتراست داشتن از نوع راست کنتراست رنگ روی یک بطراحی بیلبورد تبلیغاتی ثابت شده است به منظور بهبود فراخوان توسط 38٪. روانشناس شناختی جاناتان Flombaum نشان داد که انسان به سختی به یاد رنگ خاص از رنگ. اگرچه ما می توانیم میلیون ها سایه های مختلف از رنگ های تشخیص زمانی که ما به آنها نگاه، مغز ما می توانید تنها شش رنگ های اولیه را ذخیره کنید. بنابراین اگر رنگ روی یک بطراحی بیلبورد تبلیغاتی بیش از حد مشابه، مغز ما آنها را با هم توده خواهد شد و آن برای ما غیر ممکن به حفظ حافظه بصری از آگهی است. دادهنمایی در مورد اینکه چرا آن را سخت به یاد داشته باشید رنگ سیاه و سفید در سیاه و سفید با رنگ زرد در سفید زرد در سفید سیاه و سفید در آبی سیاه بر سفید سفید در سفید آبی سبز سبز در سفید قرمز بر روی زمینه سفید سفید در قرمز DuckDuckGo به بطراحی بیلبورد DuckDuckGo به ساده بنر خود نگه داشته است و به نقطه . شعار جذاب خود را در سیاه و سفید روشن بر روی زمینه سفید قابل خواندن از هر فاصله است و احتمال است که یک بیننده با نام تجاری به یاد داشته باشید را افزایش می دهد. همه بهترین طراحی و کپی هوشمندانه هرگز زمین خواهد شد اگر یک مصرف کننده نمی تواند حتی نام تجاری خود بخوانید. اطمینان حاصل کنید که رهگذران یک نام است که با آنها می توانید پیام خود را مرتبط. آزمون فرضیه خود را بر روی مردم واقعی یک ضرب المثل در تبلیغات است که نیمی از هر دلار آگهی به هدر می رود، شما فقط نمی دانم که نیمی وجود دارد. حقیقت این است که unsexy، حتی با تمام تحقیقات در جهان، آن را هرگز آشکار است که طراحی و کپی برای نام تجاری خاص خود را با بهترین کار خواهد کرد. تنها راه برای مطمئن شوید این است که آزمون فرضیه خود را با انجام یک آزمایش کنترل می شود. صداقت پاسخ دهندگان: صرف نظر از چه روش شما را، چند چیز به نظر قبل از آغاز وجود دارد. همانطور که با هر گروه از مردم، شما همیشه می خواهید این خطر را که برخی از شرکت کنندگان دروغ، چه به دلیل محیط اجتماعی یا عدم آگاهی شخصی و یا به دلایل دیگر اجرا کنید. اجتناب از این مشکل را با پاسخ های محرمانه، و تنظیم یک محدودیت زمانی برای شرکت کنندگان طولانی پاسخ دهند. امکان تعصب. ترین آزمایش های روانشناسی با استفاده از آمار آمریکا برای به دست آوردن یک بازنمایی صحیح از عموم مردم است. تست یک تبلیغ بطراحی بیلبوردی آسان تر از آن است، چرا که شما تنها هدف قرار دادن یک بخش از جمعیت است. استفاده از داده ها از کاربران موجود برای ایجاد یک هدف جمعیتی یا نمونه. وجود خواهد داشت یک حاشیه خطا. اگر نتایج خود را کمی طرفدار یک گزینه را بر دیگری، آن را به اندازه کافی مهم آماری برای هدایت تصمیم گیری خود را است. انجام چند آزمایش برای تعیین اینکه آیا شماره های خود را نشان می دهد اطلاعات مفید واقعی، و یا اگر اطلاعات خود را در نتیجه شانس است. در اینجا چند راه برای شبیه سازی یک آزمایش علمی برای تست طراحی برای بطراحی بیلبورد شما هستند. اجرای یک گروه تمرکز شما همیشه می توانید در اطراف ارسال نظر سنجی برای تست طراحی خود را قبل از قرار دادن آن، اما ایجاد یک گروه تمرکز شما کمک خواهد کرد کشف کردن که چرا پیام بطراحی بیلبورد شما است و یا موثر نیست. شرکت کنندگان می تواند به شما نه فقط این که آیا آگهی خود را به یاد ماندنی است بگویم، اما آنچه واقعا میله به آنها و چگونه آن را می سازد آنها را درک نام تجاری خود را به طور کلی. شرکت کنندگان از جمعیتی هدف خود را انتخاب کنید. بسیاری از مردم تصور میکنند که تابلوهای تبلیغاتی باید راه تبلیغات آنلاین انجام هدف قرار دادن نیست، از یک بطراحی بیلبورد خواهد شد همه نوع مردم مشاهده شده است. اما هدف قرار دادن برای بازاریابی به مشتری حق بسیار مهم است. یک کمپین خاص به برخی از مردم صحبت می کنند؛ یک کمپین گسترده ای را به هیچ کس صحبت خواهد کرد. شبیه سازی تجربه از عبور از یک بطراحی بیلبورد. بهترین راه برای انجام این کار است با فلش چند تا تبلیغ برای حدود 6 ثانیه و سپس پرسیدن سوال در مورد چه میله های. مطلع خاص با پرسش های شما. سوالات خاص تر خود هستند، بهتر درک کنی که چرا یک آگهی موفق است یا نه. آیا فقط بخواهید که تبلیغ شرکت کنندگان به یاد داشته باشید. در مورد نام تجاری خاص و تصاویر. همچنین، یک حس از آنچه ایده ها و خاطرات تا آگهی باعث شده است. اگر شما نمی خواهید به از طریق مشکل انجام این نوع آزمایش در خانه رفتن، در نظر برون سپاری به یک شرکت مانند Survata. آنها می توانند با هم یک گروه متمرکز بر اساس معیارهای مشخص خود را به آزمون تصاویری و کپی خود را قرار داده است. تمرین با تبلیغات آنلاین تبلیغات آنلاین یک راه عالی و مقرون به صرفه برای بررسی اینکه آیا خلاق خود را می توانید با توجه به جذب هستند. با تشکر از ظهور بنر کوری، شما می دانید که اگر مردم به تبلیغات آنلاین خود را پاسخ می دهند، و سپس آنها را قطعا به خوبی به تابلوهای تبلیغاتی خود را. تبلیغات بنر در وب سایت های: در اینجا چند مکان که در آن شما می توانید کپی بطراحی بیلبورد خود را تست می باشد. این یک راه عالی برای مطمئن شوید که شما در حال آزمایش جمعیتی است. شما می توانید یک سایت است که برآورده سازد به مخاطبان همان شما انتخاب کنید و نمایش چند بار تکرار بطراحی بیلبورد خود را به عنوان یک آزمون. تبلیغات فیس بوک. تبلیغات فیس بوک هستند که دست کم گران است، اما آنها به دلیل طبیعت الگوریتم شبکه های اجتماعی روی حیله و تزویر است. AdEspresso یک ابزار محبوب است که شما را از طریق راه اندازی حرکت خواهد کرد و به شما کمک کند A / B تست آگهی خود را در مقابل حق مردم است. در اینجا معیارهای شما باید آزمایش به یاد بگیرند که آیا پیام بطراحی بیلبورد تاثیرگذار شما ایجاد کرده اید عبارتند از: نرخ کلیک کنید از طریق (CTR) به شما خواهد گفت که آیا کاربران واکنش نشان می دهند به تبلیغ خود را با فوریت. تبدیل و خرید به شما خواهد گفت که آیا محصول خود را به درستی توسط آگهی نشان داده شد. بازدیدکننده داشته است تاخیر به وب سایت خود را، که می تواند از طریق نقشه برداری بازدید کنندگان سایت اندازه گیری، به شما خواهد گفت که آیا پیام خود را برگ ماندنی. شیوه های زمان آزمایش از تبلیغات بزرگ بطراحی بیلبورد همانطور که با هر رسانه خلاق، یک قرن و نیم از تست و آزمایش برخی از قوانین سخت و سریع برای ساخت تبلیغات تاثیرگذار به همراه داشت. غفلت به دنبال این می تواند شما را مانند یک تازه کار نگاه و غرق استراتژی خود را، مهم نیست که چقدر تحقیق و کپی تست شما را در خود انجام داده ام. در اینجا قوانین زمان آزمایش برای کنار هم قرار دادن تبلیغات بزرگ بطراحی بیلبورد عبارتند از: کپی زیر 10 کلمات نگه دارید. رانندگان باید تنها چند ثانیه به نگاه از جاده، و آنها باید قادر به بلافاصله پیام خود را درک (بدون کند کردن و یا گرفتن در یک تصادف) باشد. اجتناب از متن بلوک بزرگ. این به نظر می رسد ارزان و منسوخ شده است. بینندگان خواهد شد از وکیل طلاق یادآوری و "ما خرید طلا" تبلیغات از 90s در. چوب به یک تصویر. مطالعات نشان داده اند که تابلوهای تبلیغاتی موفق ترین زمانی که آنها تنها یک نقطه کانونی بصری هستند. اگر شما بیش از حد بسیاری از تصاویر، مصرف کنندگان نمی خواهد می دانم که به کجا نگاه برای گرفتن جان کلام پیام خود را. حفظ انسجام. محرک های بصری یکی از بهترین راه را به دنبال حافظه می باشد. این بدان معناست که آن را فقط پیام با نام تجاری خود را که نیاز به ماندن سازگار چندان می کند بسته بندی آن است. اطمینان حاصل کنید که بطراحی بیلبورد خود را خلاق شبیه به بقیه بازاریابی خود را (طراحی وب سایت، تبلیغات اینترنت، آرم، و غیره) است. برای که، بسیاری از شرکت های بزرگ ایجاد راهنماهای نام تجاری. هنوز CTAs بیش از اندازه. درخواست بینندگان به تماس، ایمیل، و یا بازدید از وب سایت خود را نه تنها تحمیل خستگی تصمیم، بلکه باعث کاهش احتمال که آنها دیگر اطلاعات حیاتی ادامه مطلب. چوب به یک، در صورت وجود، پاسخ به عمل. آیفون 6 لاک پشت بطراحی بیلبورد در نظر داشته باشید، و شما مطمئن شوید که برای جلوگیری از اشتباهات تازه کار که آن را به بطراحی بیلبورد شما می آید. حقایق این وسوسه انگیز به امن و چوب به تبلیغات آنلاین است که شما می توانید تغییر یا لغو در هر لحظه. اما تبلیغات آنلاین در خدمت یک هدف متفاوت از تابلوهای تبلیغاتی-آنها به وب سایت خود را ارسال ترافیک. بطراحی بیلبوردهای تبلیغاتی، از سوی دیگر، بزرگ دسترس با نام تجاری شما و طرح برداشت پایدار از کل شرکت خود را. هر چند که سخت تر است برای قرار دادن یک عدد در، آن را فقط به عنوان اگر نه بیشتر، مهم است. در مرحله بعد، این مهم است که تصمیم گیری در منابع درست برای طراحی بطراحی بیلبورد برای شما. دانلود طراحی کتاب چشم انداز، و کاربرگ همراه آن اینجا را کلیک کنید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.