طراحی

طراحی بروشور - طراحی بیلبورد

طراحی

طراحی بروشور - طراحی بیلبورد

طراحی بیلبورد - حرفه ای


۵۰ آگهی 

طراحی بیلبورد

 درخشان که شما را در مسیر خود نگه می‌دارد (و آنچه شما می‌توانید از آن‌ها یاد بگیرید) لورا بوش لورا بوش ۵۰- بطراحی بیلبورد - بطراحی بیلبورد - دست نگه دارید - دست نگه دارید - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - با در نظر گرفتن تبلیغات دیجیتال که در طول زندگی ما رخ می‌دهد، شروع به سوال کردن اینکه چگونه سایر انواع تبلیغات تا چه حد طول خواهند کشید، آسان است. اوه، مطمئن باشید، بطراحی بیلبورد به هیچ جا نمی‌رسد. آن‌ها زنده، خوب و بیش از حد خلاق هستند. این یک سناریو است: شما در حال گشت و گذار در بزرگراه هستید و وانمود می‌کنید که بر روی اتومبیل خود تمرکز کرده‌اید، و احساس دلتنگی به همان اندازه که به نظر می‌رسد، ضربه می‌زند. قصد دارد وقفه‌ای جدی برای جلب توجه شما به عمل آورد. ناگهان چیزی در آن وجود دارد: یک پیتزای غیرقابل مقاومت و cheesy اندازه اتومبیل شما. شما ناگهان * به خاطر داشته باشید که شما گرسنه هستید. (آیا واقعا؟). بعد از این که به دنبال شماره خروج، آدرس، وب سایت، مختصات … یک چیزی هستید! شما واقعاً نیاز دارید که دست خود را روی آن پیتزا بگذارید. خانم‌ها و آقایان، این قدرت مغناطیسی یک آگهی بطراحی بیلبورد درخشان است. بر خلاف سایر اشکال تبلیغات، تبلیغات بطراحی بیلبورد در برابر distractors واقعاً افراطی رقابت می‌کنند: سرعت به ترتیب ده‌ها مایل در ساعت، باز (و بالقوه خطرناک)، فواصل که آن‌ها را ناخوانا می‌کنند، فقط برای چند نفر. برای غلبه بر این چالش‌ها، طراحان با انواع مختلفی از قواعد انگشت شست و بهترین روش‌های برخورد می‌کنند که اغلب به رویکردهای مشابه و جالب توجه می‌کنند. حقیقتاً آگهی‌های منحصر به فرد قابل‌توجه کمی نادر هستند. آن‌ها masterfully، memorability، قدرت گرفتن چشم را با هم ترکیب کردند. با این حال، وقتی کسی توجه شما را جلب می‌کند، یک چیز کاملاً درست است: درس‌های خلاقانه جدی در آنجا وجود دارد. من ۵۰ تا رو پیدا کردم که تو رو در مسیر your متوقف کنه. حاضری؟ ۰۱. "Lightbulb" نوشته "ابوت مید Vickers" برای اکونومیست z۱ takeaway: بهترین تکنیک‌های تبلیغاتی فعالانه مخاطبین خود را درگیر می‌کنند. در این حالت، bypassers بخش مهمی از پیام هستند. ۰۲. " به خاطر فرمول Ogilvy & Mather برای فرمول Toothcare Mather z۲ takeaway: برای تقویت ادعا (مانند "ساختن دندان‌های قوی")، تجدید نظر در فرمت و تبدیل آن به بخشی از پیغام. تونل "۰۳." توسط Demner، Merlicek & Bergmann برای رستوران‌های Oldtimer z۳ takeaway: مکانی که در آن بینندگان انتظار رسیدن به آن را ندارند. نمایش دادن مناظر با تبلیغی که در آن شنوندگان به صورت تحت‌اللفظی، در آن غوطه‌ور می‌شوند. "بینی بینی" توسط Indonesia Saatchi Saatchi Indonesia برای Panasonic z۴ takeaway: فراتر از ابعاد فرمت بروید و اجازه دهید عناصر quotidian (مانند قطب‌های الکتریکی و سیم‌ها در این مورد) با آگهی تعامل داشته باشند. بطراحی بیلبورد "گریان" توسط WAX برای جشنواره فیلم بین‌المللی کالگری z۵ takeaway: احساسات را به زندگی با یک روش درمانی بیاورید که باعث می‌شود آن‌ها از کاغذ خارج شوند. این تبلیغ اشک را با آب زنده کرد، اما شما می‌توانید به معانی دیگر متوسل شوید. برای مثال، شادی می‌تواند با افزودن یک صدای خنده واقعی بزرگ شود. تغییر "تغییر" توسط لیو نت بر نت برای Koleston Naturals z۶ takeaway: استفاده از فضای منفی به طور خلاقانه می‌تواند به شما کمک کند تا از میان درهم‌ریختگی تبلیغاتی عبور کنید. منوی "۰۷." توسط DDB ورشو برای مک‌دونالد z۷ takeaway: در یک صنعت که در آن تایپوگرافی گرفتن با چشم گیری بسیار مدرن و چشم گیری در حال برگزاری است، توجه مخاطبین خود را با عطف به ماسبق کردن با استفاده از عناصر مداد به دست جلب کنید. ۰۸. "زن" توسط BBDO نیویورک برای بی‌بی‌سی ورلد z۸ takeaway: تبلیغات همیشه نیازی به صاف بودن ندارند. به صورت افقی فکر کنید و در غیر این صورت عوامل مزاحم مانند گوشه‌ها و شکاف‌ها را در نظر بگیرید تا پیام تان را افزایش دهید. "بطراحی بیلبورد" برای روز بعد از فردا به شهرت رسید. z۹ takeaway: شکست دادن رسانه با به اشتراک گذاشتن پیام شما با جستجوی یک فضای مناسب خلاقانه. ۱۰. "salads تازه" نوشته لیو بر نت شیکاگو برای مک‌دونالد z۱۰ takeaway: تایپوگرافی را فراتر ببرید و راه‌هایی برای ارتباط دادن پیام خود به آن‌ها پیدا کنید. اگر برای این پیام مناسب باشد، به راه‌هایی فکر کنید که تبلیغ شما در طول زمان می‌تواند تکامل یابد. این تبلیغ ایده "تازگی" را دقیقاً با اجازه دادن به بینندگان در فرآیند رشد واقعی تقویت می‌کند. ۱۱. دیوار قرمز " از طرف فرانسه برای جیمسون بودن z۱۱ takeaway: نشان دهید منظورتان چیست. اگر برند شما در مورد ارزش‌های خیابانی، پایین به زمین است، محیطی غیر منتظره و غیر منتظره را در آغوش بگیرید تا بطراحی بیلبورد خود را نمایش دهید. شاید یک فضای گران‌قیمت بهترین راه برای رفتن نباشد. ۱۲. "بطراحی بیلبورد" برای شورلت Aveo z۱۲ takeaway: اجازه دهید کاربران با روش‌های معنی‌دار با تبلیغ شما تعامل داشته باشند. در حالی که هدایای رایگان (و یا رایگان) همیشه ممکن نیستند، روش‌های خلاقانه بسیاری وجود دارند که مخاطب شما را درگیر می‌کنند. ۱۳. "بطراحی بیلبورد داغ" برای Cadbury z۱۳ takeaway: از رهایی از سطح پیکسل نترسید. به جای نمایش تصویر بی‌عیب و نقصی از محصول (مانند یک نوار شکلات آب‌بندی)، با ایده نشان دادن محصول مورد استفاده بازی کنید. حتی اگر این بدان معنی است که بسته‌بندی تان را از هم جدا کنید، همانطور که در این مورد. ۱۴. "Giant" توسط لیو بر نت شیکاگو برای مک‌دونالد z۱۴ takeaway: آگهی‌ها نیازی به ساکن بودن، یا تخت یا حتی کاغذ ندارند. بعضی وقت‌ها می‌توانند تخم طلا باشند. ۱۵. "سلف - destruct" اثر Colenso BBDO برای آخرین ضرب العجل z۱۵ بگیر
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.