طراحی

طراحی بروشور - طراحی بیلبورد

طراحی

طراحی بروشور - طراحی بیلبورد

طراحی بروشور - زیبا

چگونه یک 

طراحی بروشور

 را طراحی کنیم: راهنمای نهایی دینا دبرا توسط دینا دبرا 7 ماه پیش 15 دقیقه خواندن ساخت یک کسب و کار یک آژانس رشد کنید یادگیری طراحی بازاریابی و تبلیغات به استثنای اینکه شما در تمام عمر زندگی خود را زیر سنگ زندگی می کنید، شما قطعا سهم عادلانه خود را از بروشورها به دست آورده اید. این که آیا شما سعی دارید ترافیک را به یک مکان جدید سالن ورزشی، نمایش ملک برای فروش یا کسب اطلاعات در مورد کسب و کار خود ببرید، بروشور ابزار قدرتمند و موثر برای جذب و آموزش هر مخاطب است. اما فقط اگر طراحی بروشور شما در نقطه ای باشد. وقتی بروشورها می آیند، همه چیز در مورد طراحی است. طراحی فوق العاده مخاطبان شما را مجبور به خواندن همه چیز در مورد آنچه شما انجام می دهید. طراحی کمتری از ستاره در جعبه زباله به پایان خواهد رسید. گزینه های طراحی بروشور بروشورها می توانند قدرتمند باشند - اگر شما آنها را به خوبی انجام دهید. طراحی شده توسط Amrita. پس دقیقا چگونه یک بروشور عالی ایجاد می کنید؟ هرگز نترسید، ما راهنمای نهایی را برای طراحی بروشور داریم. در پایان این پست، شما باید همه چیزهایی را که نیاز دارید، برای ایجاد، طراحی و چاپ یک بروشور بزرگ که نتایج را هدایت می کند و یک اثر پایدار بر مخاطبان مورد نظر خود را چاپ کنید. چگونگی طراحی بروشور - قبل از اینکه شروع به طراحی کنید شخصیت نام تجاری خود را بشناسید مشتری ایده آل خود را تعیین کنید پیام خود را بسازید معیارهای خود را برای موفقیت تعیین کنید بودجه خود را تنظیم کنید طراحی بروشور شما استانداردهای طراحی نام تجاری خود را به یاد داشته باشید طراحی با خواننده در ذهن داشته باشید نوع بروشور خود را انتخاب کنید کپی و تصاویر خود را جمع آوری کنید سبک خود را پیدا کنید CTA کامل را انتخاب کنید ارزیابی و چاپ طراحی خود را ارزیابی کنید یک چاپگر را انتخاب کنید کاوش گزینه های چاپ قبل از شروع به طراحی بروشور خود - کلید ایجاد یک بروشور ah-mazing قبل از طراحی شما شروع می شود. هنگامی که قبل از شروع به طراحی، با انجام دانستن شخصیت برند، پیام، و هدف مشتری، کار را انجام می دهید، فرایند طراحی بسیار ساده تر می شود. شخصیت نام تجاری خود را بشناسید آیا می دانید شما که هستید؟ دانستن شخصیت نام تجاری شما ضروری است. اگر نام و نام خانوادگی خود را در داخل و خارج ندیده اید، تمام مواد نمایندگی خود، از جمله بروشورهای شما، احساس ناخوشایند و نامشخص خواهد شد. فعال کردن بروشور این بروشور روشن و شاد برای مخاطبان ایده آل - کودکان و والدین مناسب است. طراحی بروشور توسط Adwindesign برای فعال سازی بروشور VIP استفاده از سبز نام تجاری کامل برای این زباله های زیست محیطی و خدمات بازیافت است. طراحی بروشور توسط -Hero برای VIP بروشور دکتر دیو این طراحی شاداب برای این دفترچه مراقبت روزانه سگ کوچولو مناسب است. طراحی بروشور توسط رز "برای دکتر دیو بروشور این بروشور احساس حرفه ای می کند، که برای شروع راه اندازی نرم افزار مناسب است. طراحی بروشور توسط Achiver (طراحی d) برای Adaptive برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی تعریف شخصیت نام تجاری خود، از راهنماهای عمیق ما در مورد: هویت نام تجاری نام تجاری شخصی توسعه یک نام تجاری برای کارآفرینان مشتری ایده آل خود را تعیین کنید قبل از اینکه شروع به طراحی بروشور خود کنید، برای کسانی که طراحی می کنید، واضح است. مخاطبان مختلف به طرح های مختلف نیاز دارند و اگر مخاطبان خود را روشن نکنید، احتمال انتخاب انتخاب های اشتباه را به خطر می اندازید. بروشور فناوری SpinSci برای طراحی یک بروشور بزرگ، شما باید مخاطبان خود را بدانید. طراحی بروشور توسط Adwindesign برای SpinSci Technology از خودت بپرس: مشتری ایده آل من چیست؟ چه نوع اطلاعاتی را دنبال می کنید؟ آیا احتمال دارد که آنها بیشتر به تصاویر یا متن بیشتری پاسخ دهند؟ کدام نوع از آنها انتظار دارند؟ (به عنوان مثال شرکت یا مکالمه؟ خنده دار یا جدی؟) چه کاری می توانم انجام دهم تا بهترین توجه را به خود جلب کنم؟ وقتی می دانید که چه کسی طراحی می کنید، از آن برای هدایت تصمیمات طراحی خود استفاده کنید. شما با یک بروشور که احساس می کنید به آنها درست است، کمک می کند تا شانس موفقیت شما را بالا ببرید. پیام خود را بسازید ما در این مورد به بالا اشاره کردیم، اما قبل از اینکه بروشور خود را طراحی کنید، خیلی مهم است که پیامتان را تعریف کنید. شما باید بدانید که در بروشور خود چه می خواهید بگوید و قبل از اینکه حتی در مورد طراحی یک طرح فکر کنید، چطور می خواهید بگویید. از آنجا که پیام شما مهم ترین چیز است. این همه به دانستن مشتری شما باز می گردد. اگر شما یک پیام قوی و واضح نداشته باشید که به زبان و تصاویری که با آنها ارتباط دارد صحبت کند، مهم نیست که چه طراحی هایی را انجام می دهید. بروشور شما سقوط خواهد کرد. بروشور دیجیتال بزرگ این پیام بروشور روشن است - و شما نیز باید باشد. طراحی بروشور رز "برای Big Wave Digital به عنوان مثال، بگذارید بگوییم شما یک بروشور برای والدین جدید طراحی کرده اید تا ورزشگاه های کودکان خود را تبلیغ کنید. پیام شما ممکن است باشد: "ما سرگرم کننده و دوستانه می آیند به ما بپیوندید!" بنابراین شما می خواهید از زبان قابل دسترس، ساده، دوستانه و تصاویر روشن و پر جنب و جوش برای مطابقت با نام تجاری خود و درخواست تجدید نظر به مخاطبان هدف خود استفاده کنید. با استفاده از زبان پیچیده احتمالا برای مشتریان شما منطقی نیست. در سمت چپ، اگر شما طراحی یک بروشور برای تبلیغ خدمات خود را به عنوان یک مشاور مالی، پیام خود را به احتمال زیاد کاملا متفاوت است، بنابراین با استفاده از زبان ساده و تصاویر روشن می تواند بیش از حد کودکانه احساس، و مشتری ایده آل خود را
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.